FB Cellfast Wilki Krosno
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Zgodnie z planem rozgrywki ligowe zainaugurował zespół Cellfast Wilki Krosno, który na własnym torze pokonał zespół z Bydgoszczy 48:42. Oprócz wyniku, w mediach nie zabrakło również wzmianek o przedmeczowej akcji sponsora drużyny, firmy Zniczplast, która postanowiła rozdać kibicom 6000, specjalnie przygotowanych na inauguracyjne spotkanie, czapeczek.

 

Przypomnijmy, że akcja została zaplanowana przed pierwszym meczem na stadionie Legionów w Krośnie. Kibice wchodzący na teren obiektu, otrzymywali z rąk hostess specjalną czapkę, na której widnieje logo stowarzyszenia kibiców Wataha oraz logo firmy Zniczplast.

Żużel. Norbert Krakowiak: Drużyna stanęła na wysokości zadania. Znalazłem przyczynę swojej niedyspozycji

– Zaplanowana akcja zaskoczyła nie tylko kibiców, ale również nas pozytywnym odbiorem. Szyki pokrzyżowała nieco pogoda, ale na nią nikt nie ma wpływu. Skąd pomysł? Chcieliśmy zorganizować coś fajnego dla kibiców, w stylu jednoczenia ich pod szyldem czapeczek, aby pokazać, że trybuny krośnieńskiego stadionu to jedna wielka rodzina, jednocześnie promując lokalnie obecność naszej firmy. Powiem panu, że sam jestem kibicem tego sportu, chodzę na mecze z dziećmi, i atmosfery na żużlu wiele dyscyplin może pozazdrościć – mówi nam wiceprezes firmy, Tomasz Jasłowski.

Marketingowa akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem kibiców. Jej pierwsze plusy widoczne są również dla mecenasa niedzielnej akcji.

Żużel. Zawalił mecz GKM-owi. Poprosił o dodatkowy trening!

– Już dostrzegamy pozytywne efekty naszej akcji. Chciałbym zaznaczyć, że zarówno w niedzielę, jak i wczoraj, zauważyliśmy znacznie większą aktywność, szczególnie jeśli chodzi o wizyty na naszej stronie internetowej oraz w sklepie online. Media społecznościowe związane z klubem i środowiskiem kibiców aktywnie reagują na naszą inicjatywę, a organizowany FOTO konkurs jednoznacznie wskazuje, jak pozytywnie nasz pomysł został odebrany przez kibiców. Najważniejsze w każdej współpracy jest to, aby przynosiła korzyści obu stronom, i tak właśnie jest w tym przypadku – dodaje przedstawiciel firmy.

Wszystko wskazuje również na to że niedziela z czapeczkami firmy Zniczplast nie była ostatnią taką akcją na stadionie Wilków Krosno i w przyszłości fani zespołu liczyć mogą na podobne atrakcje.

Żużel. Wróciła Ekstraliga U24. Dwie wygrane gospodarzy i dwie wygrane gości

– Mówiąc szczerze, tę akcję planowaliśmy już w ubiegłym roku, uznaliśmy jednak, że najlepiej będzie ją przeprowadzić podczas inauguracji sezonu. Jako mały bonus podczas każdego kolejnego domowego meczu w tym sezonie również zamierzamy rozdawać czapeczki, choć w znacznie mniejszej liczbie. Nie ukrywam jednak, że bardzo pozytywna reakcja kibiców i przyjęcie naszego pomysłu sprawiły, że nie wykluczamy podobnych inicjatyw w przyszłości. Poczekajmy do przyszłorocznej inauguracji sezonu żużlowego na obiekcie domowym Watahy w Krośnie. Być może znów coś ciekawego wymyślimy – dodaje z uśmiechem nasz rozmówca.

Wart podkreślenia jest również fakt, iż 10 procent zysku z wartości sprzedaży sklepu internetowego zostanie przeznaczony na szkółkę Wilków Krosno.

– Ta akcja będzie trwać na naszej stronie internetowej do 31 lipca. Chcemy wesprzeć młodych zawodników, ponieważ uważamy, że szkolenie młodych adeptów jest inwestycją w przyszłość krośnieńskiego żużla – podsumowuje wiceprezes firmy Zniczplast.