Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Ekipy marketingowe klubów żużlowych coraz częściej podążają za trendami zbierającymi ogromne zasięgi w mediach społecznościowych. Nie inaczej jest w przypadku bardzo popularnego w ostatnich dniach obrazka dotyczącego „omyłkowego” ustawienia statusu związku na Facebooku. Swoje wersje opublikowali już marketingowcy Włókniarza Częstochowa, Unii Leszno i PSŻ-u Poznań.

 

Modyfikacji wspomnianego trendu można zobaczyć w internecie mnóstwo. Dość szybko pojawiły się wersje z Robertem Lewandowskim oraz Igą Świątek, Stanisławem Wokulskim i Izabelą Łęcką z „Lalki” czy polskimi przedstawicielami romantyzmu – Adamem Mickiewiczem oraz Juliuszem Słowackim.

Kluby żużlowe zdecydowały się oczywiście na nawiązania do wydarzeń w „czarnym sporcie”. Włókniarz Częstochowa, znany z tego, że prowadzi social media w nietypowy sposób, zaczepił Apatora Toruń. Poznaniacy natomiast nawiązali do swoich ambitnych planów związanych z PGE Ekstraligą. Na całość poszli natomiast leszczynianie, którzy wspomnieli Jasona Doyla. Australijczyk rozstał się z Bykami i przeszedł do Cellfast Wilków Krosno w kontrowersyjnych okolicznościach.

CZYTAJ TAKŻE:

Żużel. Wadim Tarasienko: Jestem najgłodniejszym żużlowcem na świecie. Średnia 2.0 będzie dobra (WYWIAD) – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)

Żużel. Niezbędne narzędzia, a nie kary i licytacje (FELIETON) – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)