Mikkel Michelsen. fot. Mateusz Wójcik dla BOLL
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Podobnie jak w poprzednich latach firma motoryzacyjna BOLL jest partnerem Speedway Grand Prix w Warszawie. Z tej okazji przygotowała ona dla kibiców bardzo ciekawe atrakcje, które będą dostępne dla kibiców w oficjalnej Fanzonie przed zawodami.

 

W tym roku BOLL przygotuje przed warszawską rundą mistrzostw świata aż 4 atrakcje. Będą one dostępne dla kibiców w specjalnych strefach. Co czeka fanów na błoniach Stadionu Narodowego?

Żużel. Apator gromi osłabione Byki! Ściganie wróciło na Motoarenę (RELACJA)

Na pierwszy plan wybija się strefa „Workshop”, w której Piotr Pawlicki pokaże i opowie kibicom, jak przygotowuje się sprzęt na zawody żużlowe. Później fani będą mieli możliwość także zrobić sobie zdjęcie zarówno z samym Pawlickim jak i jego motocyklami.

Poza Piotrem Pawlickim w Fanzonie pojawią się także inni zawodnicy #teamBOLL. Nie zabraknie żużlowców biorących udział w mistrzostwach świata. W kolejnej strefie będzie można zrobić sobie zdjęcie z Mikkelem Michelsenem, Martinem Vaculikiem, Jasonem Doylem i Janem Kvechem.

Kolejną żużlową atrakcją będzie strefa „Custom”, w której Andrzej Kuciarski, znany jako Custom Punch, na żywo przygotuje kask żużlowy dla nowego zawodnika w teamie BOLL.

Ostatnią strefą zorganizowaną przez BOLL będzie strefa „Chill out”. Zgodnie z nazwą w tym miejscu kibice będą mogli nieco odpocząć przy dźwiękach muzyki, którą zajmie się znana DJ-ka i influencerka Ewa Zawada.

Żużel. Wrócił na tor fatalnej kontuzji i trzech latach przerwy. Żużel wielką miłością Ukraińca

– Dzięki temu, że w zeszłym roku nasza strefa przed Grand Prix w Warszawie miała bardzo dużą frekwencję, w tym roku dostaliśmy zaproszenie do oficjalnej strefy SGP. W związku z tym przygotowaliśmy to jeszcze z większym rozmachem niż zazwyczaj. Stworzymy dla kibiców małe miasteczko pełne atrakcji, po którym kibice będą mogli zrobić sobie wycieczkę. Chcemy tym pokazać przede wszystkim jak szeroko BOLL myśli o kibicach i o dyscyplinie żużlowej – przekazał nam Marcin Obara, dyrektor marketingu BOLL.

Zawody Grand Prix w Warszawie odbędą się 11 maja. Na atrakcje przygotowane przez BOLL, firma zaprasza przed startem ścigania do Fanzony na błoniach Stadionu Narodowego.