fot. Sandra Rejzner/media klubowe PSŻ Poznań
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Pod koniec roku jasne stało się, że w nazwie PSŻ-u Poznań nie będzie już firmy SpecHouse. Działacze beniaminka negocjowali z firmami, które mogłyby pojawić się w nazwie klubu, a dziś oficjalnie przedstawili nowego sponsora tytularnego. W nadchodzących rozgrywkach poznański zespół będzie występował jako Ebebe PSŻ Poznań.

 

O nowym sponsorze tytularnym klub poinformował podczas wtorkowej konferencji prasowej. Przekazano, że firma Ebebe przekaże znaczne wsparcie na funkcjonowanie klubu. Co ważne, władze PSŻ-u przekazały, że w tym momencie budżet na sezon 2023 został już dopięty.

– W imieniu klubu bardzo serdecznie dziękuję. Wsparcie dla klubu jest wysokie i pomaga domknąć budżet. Wszystko zmierza w dobrym kierunku. Firmy garną się do poznańskiego żużla. Mamy w tej chwili 75 sponsorów. Wisienką na torcie jest pozyskanie sponsora tytularnego – powiedział prezes PSŻ-u, Jakub Kozaczyk.

Firma Ebebe jest częścią WKSM Group. Zajmuje się ona produkcją m.in. ekologicznych chusteczek nawilżanych dla dzieci. – Jest nam niezmiernie miło, że angażujemy się naszą marką Ebebe w sport żużlowy i w poznański klub, który robi systematyczne kroki do przodu. Nie ukrywamy, że liczymy na większą rozpoznawalność marki, którą rozwijamy. Wierzymy w dobry wynik zespołu, który po sezonie 2023 powinien zadomowić się w 1 lidze – powiedział prezes Ebebe Krzysztof Ossowski.

Pierwszy mecz ligowy pod nową nazwą Skorpiony odjadą w drugi weekend kwietnia. Na rozpoczęcie rozgrywek Ebebe PSŻ stoczy pojedynek z Trans MF Landshut Devils.

CZYTAJ TAKŻE:

Żużel. Norbert Krakowiak: Mam doświadczenie w walce o skład. Wystarczy jeden dobry mecz i opinia się zmieni – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)

Żużel. Gusts zmotywowany jak nigdy wcześniej. „Powrót na motocykl to świetne uczucie” – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)