Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

W Lublinie przybywa nie tylko fanów czarnego sportu. Na fali popularności żużla rozwija się również Szkółka Motor Lublin. 19 września 2023 umowę sponsorską ze szkółką podpisała firma Mastermedia Cioczek i Wójciak Sp. J.

 

Firma Mastermedia w sezonie 2023 jest jednym ze sponsorów Platinum Motor Lublin. Teraz będzie wspierać także rozwój najmłodszych sportowców. – Nasza szkółka to kuźnia talentów, miejsce, które wychowuje młodych sportowców. Cieszymy się, że mamy Partnerów, którzy chcą nam w tym pomóc i robią to z prawdziwą pasją – mówi Piotr Więckowski, Wiceprezes Zarządu Speedway Lublin  S.A. 

W ramach tej strategicznej współpracy Mastermedia zobowiązuje się wspierać Szkółkę Żużlową mini-cross i mini-żużel. Umowa obowiązuje do zakończenia sezonu 2024 – wyjaśnia Grzegorz Cioczek, współzałożyciel Mastermedia.

Finansowe, realne wsparcie pomoże w aktywizacji młodzieży. – Planowane inwestycje przyczynią się do rozwoju szkolenia dzieci i młodzieży w naszym regionie –  dodaje Piotr Więckowski.

Szkółka żużlowa Motor Lublin organizuje bezpłatne zajęcia dla dzieci w poniedziałki oraz w środy. Już 6-letnie dzieci mogą zacząć swoją przygodę z żużlem i motocrossem. 

– Sport żużlowy uczy zdrowej rywalizacji. Lublin słynie z fantastycznego dopingu, prowadzonego w duchu fair play. Jako sponsor  szkółki chcemy zaszczepić wśród najmłodszych żyłkę żużlowca. Może w Lublinie jest z nami przyszły mistrz świata? – wyjaśnia Paweł Wójciak, współzałożyciel Mastermedia. 

Dzięki wsparciu prywatnych firm, na przyszłość lubelskiego speedwaya można patrzeć z optymizmem.

komunikat prasowy