Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

W ubiegłym sezonie zielonogórzanie wywalczyli awans do PGE Ekstraligi pod nazwą Enea Falubaz Zielona Góra. Państwowy gigant nie będzie jednak dłużej sponsorem tytularnym żółto-biało-zielonych. Klub pochwalił się nawiązaniem współpracy z nowym sponsorem.

 

NovyHotel Falubaz Zielona Góra – pod taką nazwą zielonogórscy żużlowcy powalczą o utrzymanie w PGE Ekstralidze w sezonie 2024.

Co ciekawe, właścicielem marki NovyHotel jest Stanisław Bieńkowski, udziałowiec Falubazu, a także prezes firmy Stelmet.

– Jesteśmy długoterminowym partnerem, a bardzo ważnym elementem misji naszej firmy jest wspieranie rozwoju zielonogórskiego żużla. Wierzymy, że zielonogórscy żużlowcy odniosą w tegorocznych rozgrywkach sukces na miarę swoich ambicji i potencjału – zaznacza właściciel Stanisław Bieńkowski na oficjalnej stronie klubowej.

– To partnerstwo to dla nas bardzo ważne przedsięwzięcie. Cieszymy się, że możemy reprezentować tę nową markę w najlepszej żużlowej lidze świata. Pozyskanie sponsora tytularnego to konsekwencja wieloletniego budowania marki Falubazu. W klubie od lat pracujemy nad tym, by zapewnić naszym partnerom, sponsorom rozpoznawalność i pokazać, jak istotna jest w obecnym świecie kooperacja sportu i biznesu – dodaje z kolei prezes klubu, Wojciech Domagała.

Pod nową nazwą Myszy zadebiutują już 12 kwietnia. Na otwarcie zmagań czeka ich trudne spotkanie na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu.