Kyle Bickley. Fot: GB Speedway Team.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Turecki producent opon, firma Anlas, zawarła umowę z federacją angielska BSPA. Od sezonu 2021 tureckie opony będą stosowane w rozgrywkach ligi angielskiej.

– Bardzo jesteśmy zadowoleni z faktu podpisania umowy z producentem opon Anlas. Jesteśmy pierwszą federacją, która zdecydowała się na taki rodzaj partnerskiej współpracy. Umowa pomiędzy naszą ligą a Anlasem to nowy krok w rozwoju brytyjskiego żużla. Jednocześnie dziękujemy firmie Mitas za współpracę i życzymy im wszystkiego najlepszego w przyszłości – mówi szef BSPA, Rob Godfrey.

Turecka firma zawiązuje współpracę z pierwsza federacją, tymczasem w środę FIM cofnęła zgodę na używanie tych opon w zawodach rangi mistrzowskiej – Grand Prix, Speedway of Nations i Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów.

5 komentarzy on Anlas partnerem ligi brytyjskiej. Tureckie opony będą stosowane na Wyspach
    Ⓜⓤⓒⓗⓞⓜⓞⓡⓔⓚ
    10 Sep 2020
     8:02pm

    Dzięki temu będą Anglicy mieli tańsze opony a u nas niech nadal płacą bajońskie kwoty.

    Przyznam się, że nie rozumiem kompletnie tego sporu o miękkie lub twarde opony różniących producentów. Niech sobie każdy zawodnik stosuje takie jakie mu pasują, jaki to handicap, gdy mogą stosować go wszyscy? Czy to znaczy że tuningować może tylko jeden tuner, albo można stosować dysze od jednego producenta?

    Bardziej mi to wygląda na „oburzenie” firmy Mitas, któremu spadły dochody z racji ograniczenia monopolu.

      Normalność
      10 Sep 2020
       9:59pm

      Gdzie się rodzą takie tempe szczały?

      Opona z Turcji ewidentnie za miękka, pisze już o tym inny portal, ewidentny doping technologiczny a ten tu wyjeżdża ze swoimi opowieściami z mchu i paproci….

      Xeviol
      10 Sep 2020
       11:54pm

      Koledze dopiero się oczy otworzą gdy dojdzie do jakiejś tragedii na torze przez te super Anlasy, wprowadzenie twardszej mieszanki miało na celu poprawę bezpieczeństwa w zawodach.

    Elyot
    11 Sep 2020
     10:08am

    Dla kolegi piszącego wyżej nie powinno też mieć znaczenia , że któryś z zawodników będzie używał silników o pojemności wiekszej niż 500 cc , z głowicą z 8 zaworami , a i modyfikowane gażniki i paliwo nie byłyby problemem.
    dakej idąc można by dopuścic dowolnośc co do tłumików i np. …… średnicy obręczy kół.

    Ⓜⓤⓒⓗⓞⓜⓞⓡⓔⓚ
    11 Sep 2020
     12:55pm

    Odnoszę wrażenie że użytkownicy lub może i ten sam, piszący powyższe posty nie przeczytali ani artykułu, ani tego co ja napisałem.

    Hola hola, anglikom jakoś nie jest zbyt miękka ta opona a zawodnicy którzy na nich jeździli w SGP i innych zawodach nie rozbijali się, więc nie chodzi o bezpieczeństwo. Co ciekawsze jeden jechał świetnie a drugi słabo i na dodatek tych co im nie wyszło na Anlas’ach było dwa razy więcej niż tych z osiągnięciami, więc w grę chyba wchodzą umiejętności.
    Doping technologiczny? Jaki to doping gdy każdy może ich używać i na nich jeździć. A już uśmiałem się z tego co napisał @Elyot. Wyluzuj, nikt nie mówi o sprawach ewidentnych, które są zapisane w regulaminie.

    Całe szczęście że zakończyła się burza wywołana przez pana Cegielskiego który chyba dostał niezłą dolę od producenta opon o nazwie: MITAS.

Skomentuj

5 komentarzy on Anlas partnerem ligi brytyjskiej. Tureckie opony będą stosowane na Wyspach
    Ⓜⓤⓒⓗⓞⓜⓞⓡⓔⓚ
    10 Sep 2020
     8:02pm

    Dzięki temu będą Anglicy mieli tańsze opony a u nas niech nadal płacą bajońskie kwoty.

    Przyznam się, że nie rozumiem kompletnie tego sporu o miękkie lub twarde opony różniących producentów. Niech sobie każdy zawodnik stosuje takie jakie mu pasują, jaki to handicap, gdy mogą stosować go wszyscy? Czy to znaczy że tuningować może tylko jeden tuner, albo można stosować dysze od jednego producenta?

    Bardziej mi to wygląda na „oburzenie” firmy Mitas, któremu spadły dochody z racji ograniczenia monopolu.

      Normalność
      10 Sep 2020
       9:59pm

      Gdzie się rodzą takie tempe szczały?

      Opona z Turcji ewidentnie za miękka, pisze już o tym inny portal, ewidentny doping technologiczny a ten tu wyjeżdża ze swoimi opowieściami z mchu i paproci….

      Xeviol
      10 Sep 2020
       11:54pm

      Koledze dopiero się oczy otworzą gdy dojdzie do jakiejś tragedii na torze przez te super Anlasy, wprowadzenie twardszej mieszanki miało na celu poprawę bezpieczeństwa w zawodach.

    Elyot
    11 Sep 2020
     10:08am

    Dla kolegi piszącego wyżej nie powinno też mieć znaczenia , że któryś z zawodników będzie używał silników o pojemności wiekszej niż 500 cc , z głowicą z 8 zaworami , a i modyfikowane gażniki i paliwo nie byłyby problemem.
    dakej idąc można by dopuścic dowolnośc co do tłumików i np. …… średnicy obręczy kół.

    Ⓜⓤⓒⓗⓞⓜⓞⓡⓔⓚ
    11 Sep 2020
     12:55pm

    Odnoszę wrażenie że użytkownicy lub może i ten sam, piszący powyższe posty nie przeczytali ani artykułu, ani tego co ja napisałem.

    Hola hola, anglikom jakoś nie jest zbyt miękka ta opona a zawodnicy którzy na nich jeździli w SGP i innych zawodach nie rozbijali się, więc nie chodzi o bezpieczeństwo. Co ciekawsze jeden jechał świetnie a drugi słabo i na dodatek tych co im nie wyszło na Anlas’ach było dwa razy więcej niż tych z osiągnięciami, więc w grę chyba wchodzą umiejętności.
    Doping technologiczny? Jaki to doping gdy każdy może ich używać i na nich jeździć. A już uśmiałem się z tego co napisał @Elyot. Wyluzuj, nikt nie mówi o sprawach ewidentnych, które są zapisane w regulaminie.

    Całe szczęście że zakończyła się burza wywołana przez pana Cegielskiego który chyba dostał niezłą dolę od producenta opon o nazwie: MITAS.

Skomentuj