Jedni – jak Swindon Robins – wycofują się z ligi, inni zaś, jak Eastbourne Eagles, szukają rozwiązań, aby żużel odnalazł się w dobie pandemii. Orły planują zmiany, które patrząc na dotychczasową infrastrukturę marketingową żużla w Anglii, śmiało można nazwać rewolucją.
Wszystko wskazuje na to, że w sezonie 2021 kibice Orłów oprócz wersji drukowanej będą mógł nabyć wersję cyfrową programu meczowego.
– W dobie covid-19 to dobre wyjście. Myślimy nad uruchomieniem specjalnej aplikacji, w której kibic mógłby pobierać sobie program meczowy i tak naprawdę korzystać z niego kiedy chce. W aplikacji byłaby możliwość wypełniania programu. To lepsza inwestycja, aniżeli stawianie wyników na stadionie która jest użyteczna parę razy w roku – mówi dyrektor Eastbourne Ian Douglas.
– Aplikacja z programami byłaby pierwszym krokiem do poszerzania naszej oferty cyfrowej. W aplikacji mogłyby pojawiać się również materiały video dotyczące naszego zespołu. „Pójście” w tym kierunku na pewno poszerzy nasze możliwości marketingowe i poprawi dotarcie do fanów speedwaya – zaznacza działacz.
Żużel. Wrocławianie pogrążeni w Toruniu! Odrodzony Przedpełski (RELACJA)
Żużel. GKM gromi Unię! Ogromny pech Kołodzieja (RELACJA)
Żużel. Groźny upadek w Grudziądzu! Kontuzja Kołodzieja?
Żużel. Udzielił kolegom wskazówek i podziałało. „Dziękuję, że mnie posłuchali”
Żużel. Protasiewicz szczerze przed derbami: Nie jesteśmy faworytem
Żużel. Dał się wyprzedzić w ostatnim wyścigu. Po meczu nie krył niezadowolenia