Jedni – jak Swindon Robins – wycofują się z ligi, inni zaś, jak Eastbourne Eagles, szukają rozwiązań, aby żużel odnalazł się w dobie pandemii. Orły planują zmiany, które patrząc na dotychczasową infrastrukturę marketingową żużla w Anglii, śmiało można nazwać rewolucją.
Wszystko wskazuje na to, że w sezonie 2021 kibice Orłów oprócz wersji drukowanej będą mógł nabyć wersję cyfrową programu meczowego.
– W dobie covid-19 to dobre wyjście. Myślimy nad uruchomieniem specjalnej aplikacji, w której kibic mógłby pobierać sobie program meczowy i tak naprawdę korzystać z niego kiedy chce. W aplikacji byłaby możliwość wypełniania programu. To lepsza inwestycja, aniżeli stawianie wyników na stadionie która jest użyteczna parę razy w roku – mówi dyrektor Eastbourne Ian Douglas.
– Aplikacja z programami byłaby pierwszym krokiem do poszerzania naszej oferty cyfrowej. W aplikacji mogłyby pojawiać się również materiały video dotyczące naszego zespołu. “Pójście” w tym kierunku na pewno poszerzy nasze możliwości marketingowe i poprawi dotarcie do fanów speedwaya – zaznacza działacz.