Podczas przerwy między sezonami pole do popisu mają działy marketingu klubów żużlowych. W okresie, w którym nie ma jazdy starają się one podtrzymywać zainteresowanie czy namawiać do zakupu karnetów. Na ciekawą akcję zdecydowała się ebut.pl Stal Gorzów. Fani odbierając telefon mogli usłyszeć w słuchawce swoich ulubieńców.
Na pierwszy ogień poszedł doskonale odnajdujący się w kontaktach z mediami i fanami Szymon Woźniak. Krajowy lider gorzowskiego zespołu bardzo profesjonalnie wcielił się w rolę osoby przeprowadzającej ankiety wśród klientów, w tym wypadku jednego z karnetowiczów.
Przyszłoroczny uczestnik cyklu Grand Prix wypytał o jakość świadczonych usług, a także takie kwestie jak cena czy możliwość wyboru miejsca na obiekcie.
W nieco innym stylu swoją rozmowę przeprowadził Oskar Fajfer. Zawodnik, który niedawno ogłosił, że zostaje w Gorzowie na kolejne dwa sezony porozmawiał z jedną z gorzowskich fanek. Z krótkiego połączenia można się dowiedzieć m.in., że niebawem kibice usłyszą kolejną wersję „Stalowej kolędy”.
Przypomnijmy, że gorzowianie jako pierwsza ekipa PGE Ekstraligi wystartowali ze sprzedażą karnetów na kolejne rozgrywki. Klub zaproponował kibicom nowość na kolejny sezon, czyli możliwość zakupu wejściówek: „I love Stal”. Taki karnet kosztuje 500 złotych w taryfie normalnej i obejmuje wszystkie spotkania, włącznie z fazą play-off.
CZYTAJ TAKŻE:
Żużel. Z Gollobem zaliczył wpadkę. Wyglenda czy Woryna to jego kumple! (WYWIAD)
Żużel. Łaguta i Zmarzlik tęsknią! Chwila i będą się mierzyć!
Żużel. Jak się czuje Doyle? Gwiazda Włókniarza przemówiła!
Żużel. Kiedyś to było… Tak mnie jakoś naszło na wspominki
Żużel. Michelsen odbuduje się w Toruniu? Lambert nie ma wątpliwości!
Żużel. Walczy o przyszłość żużla w Szwecji. Były zawodnik wziął na siebie odpowiedzialność