Podczas przerwy między sezonami pole do popisu mają działy marketingu klubów żużlowych. W okresie, w którym nie ma jazdy starają się one podtrzymywać zainteresowanie czy namawiać do zakupu karnetów. Na ciekawą akcję zdecydowała się ebut.pl Stal Gorzów. Fani odbierając telefon mogli usłyszeć w słuchawce swoich ulubieńców.
Na pierwszy ogień poszedł doskonale odnajdujący się w kontaktach z mediami i fanami Szymon Woźniak. Krajowy lider gorzowskiego zespołu bardzo profesjonalnie wcielił się w rolę osoby przeprowadzającej ankiety wśród klientów, w tym wypadku jednego z karnetowiczów.
Przyszłoroczny uczestnik cyklu Grand Prix wypytał o jakość świadczonych usług, a także takie kwestie jak cena czy możliwość wyboru miejsca na obiekcie.
W nieco innym stylu swoją rozmowę przeprowadził Oskar Fajfer. Zawodnik, który niedawno ogłosił, że zostaje w Gorzowie na kolejne dwa sezony porozmawiał z jedną z gorzowskich fanek. Z krótkiego połączenia można się dowiedzieć m.in., że niebawem kibice usłyszą kolejną wersję „Stalowej kolędy”.
Przypomnijmy, że gorzowianie jako pierwsza ekipa PGE Ekstraligi wystartowali ze sprzedażą karnetów na kolejne rozgrywki. Klub zaproponował kibicom nowość na kolejny sezon, czyli możliwość zakupu wejściówek: „I love Stal”. Taki karnet kosztuje 500 złotych w taryfie normalnej i obejmuje wszystkie spotkania, włącznie z fazą play-off.
CZYTAJ TAKŻE:
Żużel. Żużlowa kolekcja na sprzedaż. Jest warta… ponad milion! (ZDJĘCIA)
Żużel. Zmaga się z urazem, ale potrafi przywieźć czysty komplet! „Zbieramy punkty”
Żużel. Mistrz potwierdzi dominację? Znane składy na hit w Częstochowie
Żużel. Duże zmiany w Falubazie. Miasto już nie będzie rządzić klubem?
Żużel. Kapitan Wilków nagrodzony. Sprawi niespodziankę?
Żużel. Znamy składy na derby! Zmiany w szeregach Falubazu