Podczas przerwy między sezonami pole do popisu mają działy marketingu klubów żużlowych. W okresie, w którym nie ma jazdy starają się one podtrzymywać zainteresowanie czy namawiać do zakupu karnetów. Na ciekawą akcję zdecydowała się ebut.pl Stal Gorzów. Fani odbierając telefon mogli usłyszeć w słuchawce swoich ulubieńców.
Na pierwszy ogień poszedł doskonale odnajdujący się w kontaktach z mediami i fanami Szymon Woźniak. Krajowy lider gorzowskiego zespołu bardzo profesjonalnie wcielił się w rolę osoby przeprowadzającej ankiety wśród klientów, w tym wypadku jednego z karnetowiczów.
Przyszłoroczny uczestnik cyklu Grand Prix wypytał o jakość świadczonych usług, a także takie kwestie jak cena czy możliwość wyboru miejsca na obiekcie.
W nieco innym stylu swoją rozmowę przeprowadził Oskar Fajfer. Zawodnik, który niedawno ogłosił, że zostaje w Gorzowie na kolejne dwa sezony porozmawiał z jedną z gorzowskich fanek. Z krótkiego połączenia można się dowiedzieć m.in., że niebawem kibice usłyszą kolejną wersję „Stalowej kolędy”.
Przypomnijmy, że gorzowianie jako pierwsza ekipa PGE Ekstraligi wystartowali ze sprzedażą karnetów na kolejne rozgrywki. Klub zaproponował kibicom nowość na kolejny sezon, czyli możliwość zakupu wejściówek: „I love Stal”. Taki karnet kosztuje 500 złotych w taryfie normalnej i obejmuje wszystkie spotkania, włącznie z fazą play-off.
CZYTAJ TAKŻE:
Żużel. Piotr Pawlicki stawia przed sobą wysokie cele. „Chciałbym zakręcić się w okolicy 200 punktów”
Skoki narciarskie. Geiger wygrywa przed Kraftem i przełamuje jego serię! Progres Żyły i Kubackiego
Żużel. Dwie pary które rządziły i dzieliły w PGE Ekstralidze. Zaciąg z Lublina
Żużel. Będzie płyta Jacka Golloba? Intrygujący wpis legendy
Żużel. Żużel w nieco innym wydaniu. Byli i obecni zawodnicy powalczą na „torze”
Żużel. Legenda Wybrzeża Gdańsk świętuje. „Zorro” kończy 52 lata!