Żużel. Stalowcy dzwonią do karnetowiczów. Woźniak jak rasowy spec z… call center!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Podczas przerwy między sezonami pole do popisu mają działy marketingu klubów żużlowych. W okresie, w którym nie ma jazdy starają się one podtrzymywać zainteresowanie czy namawiać do zakupu karnetów. Na ciekawą akcję zdecydowała się ebut.pl Stal Gorzów. Fani odbierając telefon mogli usłyszeć w słuchawce swoich ulubieńców.

 

Na pierwszy ogień poszedł doskonale odnajdujący się w kontaktach z mediami i fanami Szymon Woźniak. Krajowy lider gorzowskiego zespołu bardzo profesjonalnie wcielił się w rolę osoby przeprowadzającej ankiety wśród klientów, w tym wypadku jednego z karnetowiczów.

Przyszłoroczny uczestnik cyklu Grand Prix wypytał o jakość świadczonych usług, a także takie kwestie jak cena czy możliwość wyboru miejsca na obiekcie.


W nieco innym stylu swoją rozmowę przeprowadził Oskar Fajfer. Zawodnik, który niedawno ogłosił, że zostaje w Gorzowie na kolejne dwa sezony porozmawiał z jedną z gorzowskich fanek. Z krótkiego połączenia można się dowiedzieć m.in., że niebawem kibice usłyszą kolejną wersję „Stalowej kolędy”.


Przypomnijmy, że gorzowianie jako pierwsza ekipa PGE Ekstraligi wystartowali ze sprzedażą karnetów na kolejne rozgrywki. Klub zaproponował kibicom nowość na kolejny sezon, czyli możliwość zakupu wejściówek: „I love Stal”. Taki karnet kosztuje 500 złotych w taryfie normalnej i obejmuje wszystkie spotkania, włącznie z fazą play-off.

CZYTAJ TAKŻE:

Żużel. W 1. Lidze kusili go prawie wszyscy! Chce wejść z Wilkami do PGE Ekstraligi (WYWIAD) – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)

Żużel. Daniel Kaczmarek: Myślałem, że zostanę w Gdańsku. To Orzeł był zdeterminowany – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)