Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
W ostatnich dniach więcej niż o ruchach transferowych związanych z Abramczyk Polonią Bydgoszcz mówiło się o tym jak będzie wyglądał herb drużyny. Dziś bydgoszczanie przekazali pozytywne wieści dla kibiców. Władze klubu porozumiały się w tej kwestii z piłkarską Polonią.
Kibice siedmiokrotnych mistrzów Polski zaczęli wyrażać swój niepokój po tym jak na podsumowaniu sezonu pojawiły się logotypy z czarnym gryfem i nazwą sponsora tytularnego – firmy Abramczyk. Następnie kluby opublikowały oświadczenia by w końcu dojść do porozumienia.
– Porozumienie zawarte zostało na okres jednego roku, do dnia 31.10.2023. Umożliwi to kontynuację współpracy ze sponsorem tytularnym na dotychczasowych zasadach. Jednocześnie pragniemy dodać, że ŻKS Polonia Bydgoszcz SA oraz firma Abramczyk nie zamierzały dokonywać zmian i ingerencji w dotychczasowy herb klubu, a prezes Jerzy Kanclerz wielokrotnie podkreślał wagę barw i herbu Polonii. Dobra wola obu stron pozwoliła na szybkie osiągnięcie porozumienia – napisano w klubowym komunikacie.
W sezonie 2023 bydgoszczanie dalej będą rywalizować na pierwszoligowych torach. W tegorocznych rozgrywkach odpadli na etapie półfinału. Lepszy od Abramczyk Polonii okazał się Stelmet Falubaz Zielona Góra.

CZYTAJ TAKŻE:
Żużel. Jest kalendarz GP 2023! Jedna nowa lokalizacja, cykl zawita do stolicy Łotwy – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)
Żużel. Jakub Kępa: Transfer Bartosza Zmarzlika przebija Hansa Nielsena. Z Mikkelem pozostajemy w normalnych relacjach (WYWIAD) – PoBandzie – Portal Sportowy (po-bandzie.com.pl)