W ostatnich dniach więcej niż o ruchach transferowych związanych z Abramczyk Polonią Bydgoszcz mówiło się o tym jak będzie wyglądał herb drużyny. Dziś bydgoszczanie przekazali pozytywne wieści dla kibiców. Władze klubu porozumiały się w tej kwestii z piłkarską Polonią.
Kibice siedmiokrotnych mistrzów Polski zaczęli wyrażać swój niepokój po tym jak na podsumowaniu sezonu pojawiły się logotypy z czarnym gryfem i nazwą sponsora tytularnego – firmy Abramczyk. Następnie kluby opublikowały oświadczenia by w końcu dojść do porozumienia.
– Porozumienie zawarte zostało na okres jednego roku, do dnia 31.10.2023. Umożliwi to kontynuację współpracy ze sponsorem tytularnym na dotychczasowych zasadach. Jednocześnie pragniemy dodać, że ŻKS Polonia Bydgoszcz SA oraz firma Abramczyk nie zamierzały dokonywać zmian i ingerencji w dotychczasowy herb klubu, a prezes Jerzy Kanclerz wielokrotnie podkreślał wagę barw i herbu Polonii. Dobra wola obu stron pozwoliła na szybkie osiągnięcie porozumienia – napisano w klubowym komunikacie.
W sezonie 2023 bydgoszczanie dalej będą rywalizować na pierwszoligowych torach. W tegorocznych rozgrywkach odpadli na etapie półfinału. Lepszy od Abramczyk Polonii okazał się Stelmet Falubaz Zielona Góra.
Żużel. Błysk formy Lebiediewa w Danii. Świetni Czugunow i Tarasienko
Żużel. Realny powrót legendarnego ośrodka! To byłby sukces!
Żużel. Derby bez tłumów? Prezes Stali szczerze o zainteresowaniu!
Żużel. Chomski powinien… zaoferować pomoc Stali? „Nie robi łaski”
Żużel. Piotr Żyto wybrał skład na Motor. „Musimy być realistami”
Żużel. Mocne słowa o Madsenie. Czy odnajdzie prędkość?