Deweloper League of Legends oraz VALORANT, Riot Games, zaprezentował nowe logo oraz witrynę medialną.
Po nowej identyfikacji wizualnej nastąpi szersze przeprojektowanie marki Riot Games, które zostanie wprowadzone na wszystkich polach aktywności w 2022 roku.
Nowa witryna prasowa Riot Games będzie zawierać zarówno wiadomości, jak i aktualizacje dotyczące aktualnej oferty tytułów dewelopera.
Samo nowe logo jest bardzo podobne do poprzedniego, a najbardziej zauważalną zmianą jest jego czcionka. To druga zmiana logo dewelopera w ciągu trzech lat — Riot dokonał istotnych zmian w oryginalnym logo w 2019 roku.
„Ponieważ Riot wkracza w swoją drugą dekadę, uznaliśmy, że nadszedł właściwy czas, aby zaktualizować i rozszerzyć nasz system wizualny Riot Games, po to aby zapewnić nam długofalowy sukces. Zmiana logo była wynikiem zbudowania bardziej spójnego systemu wizualnego, w tym stworzenia dodatkowych unikalnych typografii, które pomogą graczom łatwiej nas rozpoznać tam, gdzie się pojawiamy. – mówią przedstawiciele Riot Games
Żużel. Jego Zengota widziałby w Grand Prix. „W pełni zasługuje”
Żużel. Dlaczego PSŻ nie stawia na Jepsena Jensena? Prezes odpowiada
Żużel. Pechowy test na PGE Narodowym dla zawodnika Lwów. Pojechał do szpitala
Żużel. Thomsen wrogiem numer jeden w Zielonej Górze! „Zawsze będziesz je****”
Żużel. Kowalski z problemami na wyjazdach. „Muszę znaleźć przyczynę”
Żużel. Zmarzlik i spółka wysłali kibiców… do domów. Rospiggarna bez punktów w inauguracji