Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Deweloper League of Legends oraz  VALORANT, Riot Games, zaprezentował nowe logo oraz  witrynę medialną.

Po nowej identyfikacji wizualnej nastąpi szersze przeprojektowanie marki Riot Games, które zostanie wprowadzone na wszystkich polach aktywności w 2022 roku.

Nowa witryna prasowa Riot Games będzie zawierać zarówno wiadomości, jak i aktualizacje dotyczące aktualnej  oferty tytułów dewelopera.

Samo nowe logo jest bardzo podobne do poprzedniego, a najbardziej zauważalną zmianą jest jego czcionka. To druga zmiana logo dewelopera w ciągu trzech lat — Riot dokonał istotnych zmian w oryginalnym logo w 2019 roku.

„Ponieważ Riot wkracza w swoją  drugą dekadę, uznaliśmy, że nadszedł właściwy czas, aby zaktualizować i rozszerzyć nasz  system wizualny Riot Games, po to aby  zapewnić nam długofalowy sukces. Zmiana logo była wynikiem zbudowania bardziej spójnego systemu wizualnego, w tym stworzenia dodatkowych unikalnych typografii, które pomogą graczom łatwiej nas rozpoznać tam, gdzie się pojawiamy. – mówią przedstawiciele Riot Games