Prezydent Gorzowa Wielkopolskiego, Jacek Wójcicki, w ostatni dzień stycznia podpisał z Bartoszem Zmarzlikiem umowę na promocję miasta. Mistrz świata otrzyma wsparcie w wysokości 200 tysięcy złotych.
To pierwsza taka umowa, którą miasto zawarło ze sportowcem. – Bartosz Zmarzlik jest silną marką Gorzowa. Niewątpliwie jego sukces jest ogromnym potencjałem promocyjnym również dla miasta. Przede wszystkim, chciałbym podziękować Bartkowi za to, że podjął z nami tę współpracę. Cieszę się, że jest tak związany z miastem i chętnie o Gorzowie mówi. Przed nami rok, mam nadzieję, dobrej i owocnej współpracy. To, co jest dla nas bardzo ważne to fakt, że Bartek zawsze utożsamiał się i mówił o Stali Gorzów. Mam nadzieję, że ta promocja pomoże również w dalszym rozwoju jego kariery. Życzę Bartkowi wielu sukcesów – powiedział prezydent Gorzowa Wielkopolskiego.
Trzeci polski mistrz świata w jeździe na żużlu otrzyma z miejskiej kasy 200 tysięcy złotych. Popularny „F16” będzie promował Gorzów podczas zawodów sportowych na arenach krajowych i międzynarodowych. Wizerunek mistrza świata będzie wykorzystywany podczas wydarzeń organizowanych przez miasto. Dodatkowo na busie żużlowca pojawi się herb miasta.
– Chciałbym bardzo podziękować, że miasto pomoże mi w tym roku w osiąganiu jeszcze lepszych wyników. Mam nadzieję, że razem z Gorzowem będę sięgał kolejnych marzeń i będę rozsławiał Gorzów swoją osobą na ile będzie to możliwe zarówno na arenach polskich jak i międzynarodowych. Mogę zapewnić, że zrobię wszystko, aby było jak najlepiej ze strony sportowej, a pomoc z miasta na pewno pomoże mi i przybliży do jeszcze lepszych wyników – mówił Bartosz Zmarzlik.
Od 2018 roku żużlowiec jest również jednym z ambasadorów kampanii promocyjnej GORZÓW#Stąd Jestem, której celem jest pokazanie, że znad Warty pochodzą ludzie realizujący swoje marzenia i osiągający zamierzone cele.
Konferencja prasowa w gorzowskim magistracie była również okazją do parafowania umowy pomiędzy miastem a Stalą Gorzów. – Gorzów od zawsze stał żużlem i zawsze żużlem stać będzie. Na to mamy liczne potwierdzenia w postaci badań marketingowych. Gorzów jest jednoznacznie kojarzony i Stal Gorzów jest najsilniejszą marką. Chciałbym, żebyśmy o Stali Gorzów i promocji miasta rozmawiali w kontekście wieloletnim, ponieważ ważne jest to, aby klub miał możliwości rozwoju. Jeżeli poziom sportowy będzie utrzymywany, to chcę złożyć deklarację, że miasto w kolejnych latach również będzie wspierało Stal Gorzów, ponieważ jest to niebywała promocja miasta – podkreślił włodarz.
Umowa na promocję miasta poprzez sport ze Stalą Gorzów opiewa na kwotę 1,48 mln złotych. – Mam nadzieję, że będą to dobrze wydane pieniądze i niejednokrotnie wrócą do nas poprzez przekaz reklamowy – zakończył Jacek Wójcicki.
Zadowolenia z podpisanej umowy nie krył także sternik nadwarciańskiego klubu. – Jest to bardzo ważny moment dla Stali Gorzów. Wiemy o tym, że historia zobowiązuje, że miasto przygląda się rozwojowi żużla nie tylko na arenie województwa lubuskiego, ale przede wszystkim w Polsce. Chcemy zaprezentować dodatkowe miejsca na stadionie im. Edwarda Jancarza, gdzie herb miasta Gorzów będzie jeszcze bardziej eksponowany – powiedział Marek Grzyb.
W ubiegłym roku Stal Gorzów otrzymała z miasta 1,3 miliona złotych.
DOROTA WALDMANN
Żużel. Jego Zengota widziałby w Grand Prix. „W pełni zasługuje”
Żużel. Dlaczego PSŻ nie stawia na Jepsena Jensena? Prezes odpowiada
Żużel. Pechowy test na PGE Narodowym dla zawodnika Lwów. Pojechał do szpitala
Żużel. Thomsen wrogiem numer jeden w Zielonej Górze! „Zawsze będziesz je****”
Żużel. Kowalski z problemami na wyjazdach. „Muszę znaleźć przyczynę”
Żużel. Zmarzlik i spółka wysłali kibiców… do domów. Rospiggarna bez punktów w inauguracji