Od zbliżającego się sezonu najwyższa klasa rozgrywkowa w Szwecji zmienia swoją nazwę. Sponsorem tytularnym rozgrywek została firma Bauhaus. Zatem będziemy mieli w Szwecji Bauhaus-Ligę.
– Powrót żużla do szwedzkiej telewizji pokazuje, że znowu wzrasta zainteresowanie sponsorów tą dyscypliną i to bardzo dobry znak. Jestem dumny z faktu, że teraz udało nam się pozyskać tak znanego na rynku sponsora. Umowę z firmą Bauhaus mamy na sezon 2020 z opcją przedłużenia jej na kolejny rok – mówi odpowiedzialny za marketing szwedzkiej ligi Mikael Teurnberg.
– Cieszymy się, że podnosimy naszą obecność w szwedzkim żużlu. To przyjemność wspierać tak widowiskowy i emocjonujący sport, jakim jest żużel. Mam nadzieję, że przez naszą większą obecność w żużlu przyczynimy się do rozwoju tej dyscypliny w Szwecji – skomentował Joxan Saxne, dyrektor marketingu grupy Bauhaus.
ZOBACZ TAKŻE:
Żużel. Miał wszystko, by stać się wielkim. Dziś kończy 32 lata
Żużel. Gorąco we Wrocławiu! „Nie ma świętych krów”
Żużel. Świetna atmosfera przed derbami. Prezesi obu klubów… zagrali w golfa!
Żużel. Lebiediew nie szuka wymówek. Zdradził, nad czym musi popracować
Żużel. Łaguta jak kapitan. Mocno wspiera Woffindena w kryzysie!
Żużel. Huckenbeckowi spodobało się w Grand Prix. „Chcę zostać na dłużej!”