Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Od zbliżającego się sezonu najwyższa klasa rozgrywkowa w Szwecji zmienia swoją nazwę. Sponsorem tytularnym rozgrywek została firma Bauhaus. Zatem będziemy mieli w Szwecji Bauhaus-Ligę.

– Powrót żużla do szwedzkiej telewizji pokazuje, że znowu wzrasta zainteresowanie sponsorów tą dyscypliną i to bardzo dobry znak. Jestem dumny z faktu, że teraz udało nam się pozyskać tak znanego na rynku sponsora. Umowę z firmą Bauhaus mamy na sezon 2020 z opcją przedłużenia jej na kolejny rok – mówi odpowiedzialny za marketing szwedzkiej ligi Mikael Teurnberg.

– Cieszymy się, że podnosimy naszą obecność w szwedzkim żużlu. To przyjemność wspierać tak widowiskowy i emocjonujący sport, jakim jest żużel. Mam nadzieję, że przez naszą większą obecność w żużlu przyczynimy się do rozwoju tej dyscypliny w Szwecji – skomentował Joxan Saxne, dyrektor marketingu grupy Bauhaus.

ZOBACZ TAKŻE: