fot. RzTŻ Rzeszów
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Rzeszowskie Towarzystwo Żużlowe pozyskało sponsora, który w sezonie 2021 będzie solidnym wsparciem dla klubu. Firma Stolaro.pl pod różnymi „brandami” od wielu lat prężnie działa przy żużlu. Ich logo widnieje choćby na kombinezonach Taia Woffindena.

– Pozyskanie jednego z głównych sponsorów klubowych jakim jest firma Stolaro.pl to niewątpliwie bardzo pozytywna wiadomość dla rzeszowskiego speedwaya. Właściciel firmy pod różnymi brandami pomaga mi już dziesiąty sezon. Widnieje na kombinezonie trzykrotnego mistrza świata Taia Woffindena oraz chyba jako jeden z nielicznych wspierał prawie wszystkich żużlowców związanych z Rzeszowem. Od teraz zaczyna również współpracę z klubem. To duża wartość i jakość dla naszej drużyny – powiedział Dawid Stachyra.

– Klub żużlowy funkcjonujący na przejrzystych zasadach musi współpracować z większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, aby w końcowym rozrachunku każda ze stron, od zawodników i pracowników klubu po partnerów i sam zarząd była usatysfakcjonowana ze współpracy i założonych z niej rezultatów. Mamy przyjemność ogłosić pozyskanie kolejnego nowego, dużego sponsora w naszym gronie partnerskim. Niezwykle cieszy nas coraz większe zaufanie wśród lokalnych przedsiębiorców, a jak pokazał poprzedni rok współpraca i promocja firmy przez żużel owocuje dla wszystkich ze stron. Jesteśmy przekonani że wsparcie firmy stolaro.pl pomoże drużynie zrealizować cele finansowe jak i sportowe założone na sezon 2021 – zaznacza prezes RzTŻ-u, Jan Madej.

– Bardzo cieszymy się na rozpoczęcie współpracy z klubem żużlowym RzTŻ Rzeszów. Jako nowa firma widzimy wiele analogi do klubu dla którego sezon 2020 był pierwszym w rozgrywkach. Nasza firma oferuje wysoką jakość usług oraz terminowość. Od naszych biznesowych partnerów jak i żużlowców startujących w sezonie 2020 w Rzeszowie wiedzieliśmy, że współpraca z RzTŻ jest oparta na tych samych wartościach, a klub jest prowadzony profesjonalnie. Wszystkie zobowiązania są przekazywane na czas. Początkowo, myśleliśmy o mniejszym wsparciu ale po rozmowach z władzami klubu postanowiliśmy zwiększyć zaangażowanie do tego stopnia, że obecnie sięga ono 85% naszego budżetu marketingowego. Ze Swojej strony bardzo dziękuję zarządowi RzTŻ – przekazał Kamil Mierzejewski, dyrektor operacyjny firmy Stolaro.pl.

SEBASTIAN SIREK

fot. RzTŻ Rzeszów
fot. RzTŻ Rzeszów