fot: TVN24
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

W niedzielne popołudnie w Rybniku odbędzie się turniej z okazji 90-lecia powstania klubu. Organizatorzy zachęcają kibiców do przyjścia cenami wejściówek (5 złotych), a także licznymi atrakcjami. Jedną z nich jest konkurs, w którym główną nagrodą jest tona węgla. Okazuje się jednak, iż organizatorzy tego turnieju nie byli pierwszymi, którzy wpadli na taki pomysł.

 

Opał był również nagrodą w sobotnim Memoriale Antoniego Woryny rozgrywanym na stadionie Rybek Rybnik. – Jak można było wczoraj zobaczyć, opał był nagroda i u nas. Dziwnym trafem podobna nagroda jest na dzisiejszych zawodach w Rybniku. Staraliśmy się zrobić fajne zawody na miarę możliwości i takowe nam się udały. Szerzej kwestii nie będziemy komentowali, bo nie ma to sensu. Bez wątpienia pomysł organizatorów zawodów w Chwałowicach był pionierski – mówi Dariusz Monka, sponsor i jeden z głównych organizatorów turnieju.

Krzysztof Mrozek bryluje w mediach, jednak jak się okazuje – z nie do końca swoim pomysłem. Swoją droga od początku wydawało się to mało prawdopodobne, aby tak innowacyjny pomysł wyszedł z marketingu rybnickiego klubu, który od paru sezonów mocno „kuleje”.