Janusz Kołodziej. fot. Jędrzej Zawierucha
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Nowy kontrakt telewizyjny w PGE Ekstralidze miał sprawić między innymi to, że kluby rywalizujące o Drużynowe Mistrzostwo Polski będą bardziej aktywne marketingowo. Początek sezonu pokazuje, iż ekipy pracujące w mediach klubowych nie próżnują. Bez wątpienia jednym z najbardziej kreatywnych materiałów zamieszczonych przez ekstraligowców w ostatnich latach jest najnowsze nagranie Fogo Unii Leszno.

 

ŻUŻEL MOŻESZ OBSTAWIAĆ DO 500 ZŁOTYCH BEZ RYZYKA W FUKSIARZ.PL. ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ

Leszczynianie postanowili „puścić oczko” do kibiców niecierpliwie wyczekujących rywalizacji z Betard Spartą Wrocław. Pojedynki Unii z wrocławianami zawsze elektryzują kibiców z obu miast, niezależnie, od tego, o które miejsca w tabeli zespoły by nie walczyły. Teraz emocje mogą być jeszcze większe przez humorystyczne nagranie, które pojawiło się w sieci.

W krótkim filmiku Piotr Baron poprosił Byczka Fredka, czyli maskotkę Fogo Unii, o to, aby dowiedział się jaki tor szykują Dariusz Śledź i spółka na piątkowe starcie. W materiale widzimy jak leszczynianie udają się na Stadion Olimpijski, a nawet przekraczają jego bramy. Byczek przez moment „hasa” nawet po wrocławskim torze.

Wspomniany materiał, a także szereg zakulisowych nagrań pojawiających się ostatnio w mediach klubowych daje nadzieję na to, że żużel ruszy marketingowo do przodu. Nie jest tajemnicą, że takie działania mają spory wpływ na liczbę kibiców na stadionach, a także przed telewizorami.