Finał Speedway of Nations – dzień 2.

2020-10-17 19:00:00

Finał PGE Ekstraligi: Fogo Unia Leszno – Moje Bermudy Stal Gorzów 59:30 (103:76)

2020-10-11 19:15:00

Zakończona

Przejdź

PGE Ekstraliga: Betard Sparta Wrocław – RM Solar Falubaz Zielona Góra 50:40

2020-10-11 16:30:00

Zakończona

Przejdź

PGE Ekstraliga: Moje Bermudy Stal Gorzów – Fogo Unia Leszno 46:44

2020-10-09 20:30:00

Zakończona

Przejdź

PGE Ekstraliga: RM Solar Falubaz Zielona Góra – Betard Sparta Wrocław 37:32

2020-10-09 18:00:00

Zakończona

Przejdź

PGE Ekstraliga: Moje Bermudy Stal Gorzów – Betard Sparta Wrocław 55:34 (99:80)

2020-10-04 19:15:00

Zakończona

Przejdź

Jest decyzja sądu. Zwrot biletów za nieszczęsną rundę Grand Prix z 2015 roku!

Patryk Dudek. FOT. JAROSŁAW PABIJAN

Po niemal pięciu latach poznaliśmy decyzję sądu w sprawie pozwu zbiorowego, złożonego przez kibiców, którzy poczuli się oszukani rozwojem wydarzeń podczas pamiętnej Grand Prix Polski 2015 na stołecznym Stadionie Narodowym.

Sąd Okręgowy w Warszawie zasądził w sprawie pozwu zbiorowego przeciw Polskiemu Związkowi Motorowemu zwrot cen biletów za wstęp na zawody Indywidualnych Mistrzostw Świata “LOTTO Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland 2015” – zgodnie z żądaniem grupy poszkodowanych kibiców.

W imieniu grupy poszkodowanych kibiców żużla sprawę prowadzi kancelaria prawna DAUERMAN. Dodajmy, że wyrok nie jest prawomocny i można się spodziewać apelacji.

Przypomnijmy, że tamte zawody okazały się pasmem porażek. Strajkowała maszyna startowa, a tor ułożony przez Ole Olsena rozrywał się na tyle, że zawodnicy uznali go w końcu za nieprzejezdny i rywalizację przerwano po trzech seriach. Wyniki uznano natomiast za wiążące (zwyciężył Matej Zagar przed Chrisem Harrisem i Jarosławem Hampelem). Pech chciał, że impreza była również reklamowana jako pożegnanie z reprezentacyjnym orzełkiem Tomasza Golloba.

W kolejnych latach podobnych uchybień udało się uniknąć. Każdorazowo zabezpieczono rezerwową maszynę startową, a tor testowano kilka dni wcześniej, urządzając zawody z udziałem młodzieżowców. Wnioski wyciągnięto również takie, że park maszyn przeniesiono zza bandy w katakumby stadionu, dzięki czemu tor zyskał na szerokości, a dzięki temu też na atrakcyjności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.