PGE Ekstraliga: Motor Lublin – Betard Sparta Wrocław 51:39

2020-08-02 19:15:00

Zakończona

Przejdź

PGE Ekstraliga: MrGarden GKM Grudziądz – Eltrox Włókniarz Częstochowa 45:45

2020-08-02 16:30:00

eWinner 1. Liga: Lokomotiv Daugavpils – eWinner Apator Toruń 39:51

2020-08-02 14:00:00

Zakończona

Przejdź

2. Liga: SpecHouse PSŻ Poznań – Wolfe Wittstock 40:0

2020-08-02 12:00:00

Zakończona

Przejdź

eWinner 1. Liga: Orzeł Łódź – Arged Malesa Ostrovia Ostrów Wlkp. 52:38

2020-08-01 19:15:00

Zakończona

Przejdź

eWinner 1. Liga: Abramczyk Polonia Bydgoszcz – Zdunek Wybrzeże Gdańsk 43:46

2020-08-01 16:30:00

Zakończona

Przejdź

Jest decyzja sądu. Zwrot biletów za nieszczęsną rundę Grand Prix z 2015 roku!

Patryk Dudek. FOT. JAROSŁAW PABIJAN

Po niemal pięciu latach poznaliśmy decyzję sądu w sprawie pozwu zbiorowego, złożonego przez kibiców, którzy poczuli się oszukani rozwojem wydarzeń podczas pamiętnej Grand Prix Polski 2015 na stołecznym Stadionie Narodowym.

Sąd Okręgowy w Warszawie zasądził w sprawie pozwu zbiorowego przeciw Polskiemu Związkowi Motorowemu zwrot cen biletów za wstęp na zawody Indywidualnych Mistrzostw Świata “LOTTO Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland 2015” – zgodnie z żądaniem grupy poszkodowanych kibiców.

W imieniu grupy poszkodowanych kibiców żużla sprawę prowadzi kancelaria prawna DAUERMAN. Dodajmy, że wyrok nie jest prawomocny i można się spodziewać apelacji.

Przypomnijmy, że tamte zawody okazały się pasmem porażek. Strajkowała maszyna startowa, a tor ułożony przez Ole Olsena rozrywał się na tyle, że zawodnicy uznali go w końcu za nieprzejezdny i rywalizację przerwano po trzech seriach. Wyniki uznano natomiast za wiążące (zwyciężył Matej Zagar przed Chrisem Harrisem i Jarosławem Hampelem). Pech chciał, że impreza była również reklamowana jako pożegnanie z reprezentacyjnym orzełkiem Tomasza Golloba.

W kolejnych latach podobnych uchybień udało się uniknąć. Każdorazowo zabezpieczono rezerwową maszynę startową, a tor testowano kilka dni wcześniej, urządzając zawody z udziałem młodzieżowców. Wnioski wyciągnięto również takie, że park maszyn przeniesiono zza bandy w katakumby stadionu, dzięki czemu tor zyskał na szerokości, a dzięki temu też na atrakcyjności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.