FIFA zaczyna doceniać wagę esportu. Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej przeprowadza zmiany w strukturach partnerstwa handlowego. Uruchamia piony partnerskie w esporcie i gamingu.
FIFA wprowadziła po raz pierwszy od 2013 roku nową strukturę partnerstwa handlowego. Ma ona zapewnić firmom z całego świata lepszą współpracę ze sportem piłkarskim, wykorzystywaniem marki FIFA i wspieraniem rozgrywek. Pieniądze w esporcie i gamingu z roku na rok są coraz większe EA Sports przez ostatnie 20 lat miał zarobić około 20 miliardów dolarów na sprzedaży piłkarskiego symulatora. FIFA zaś w samym 2020 roku otrzymała prawie 160 milionów dolarów z tytułu udzielonej licencji. Było to blisko 60% wszystkich wpływów federacji.
Żużel. Niemiec napsuje krwi rywalom w GP? Trener widzi go w półfinałach
Żużel. Drabik znalazł przyczynę gorszego wejścia w sezon? „Przepraszał”
Żużel. Przyjemski ocenia start sezonu. „Chcę być najlepszym juniorem PGE Ekstraligi” (WYWIAD)
Żużel. Hit kolejki w Ipswich! Polacy pojadą dziś w Wielkiej Brytanii
Żużel. Znamy termin zaległo meczu Krajowej Ligi Żużlowej! Mecz drugiej kolejki rozegrają… za miesiąc!
Żużel. Wychowanek wskakuje do składu! Start ze zmianą na mecz Polonią