FIFA zaczyna doceniać wagę esportu. Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej przeprowadza zmiany w strukturach partnerstwa handlowego. Uruchamia piony partnerskie w esporcie i gamingu.
FIFA wprowadziła po raz pierwszy od 2013 roku nową strukturę partnerstwa handlowego. Ma ona zapewnić firmom z całego świata lepszą współpracę ze sportem piłkarskim, wykorzystywaniem marki FIFA i wspieraniem rozgrywek. Pieniądze w esporcie i gamingu z roku na rok są coraz większe EA Sports przez ostatnie 20 lat miał zarobić około 20 miliardów dolarów na sprzedaży piłkarskiego symulatora. FIFA zaś w samym 2020 roku otrzymała prawie 160 milionów dolarów z tytułu udzielonej licencji. Było to blisko 60% wszystkich wpływów federacji.
Żużel. Transfer do PGE Ekstraligi? Młody Duńczyk zabrał głos!
Żużel. Polonia rozgromiła kolejnego rywala. „Takie mecze są bardzo trudne”
Żużel. Zabrał głos w sprawie wypożyczenia do innego klubu. Co z nowym kontraktem?
Żużel. Orzeł Łódź wzmocni się juniorem? Trener o rozmowach i blamażu w Lesznie (WYWIAD)
Żużel. Ten transfer wypalił, Niemiec zachwycony PSŻ! Teraz chce medalu SGP 2
Żużel. Cook z odnowionym urazem? Ominie mecze w Anglii!