Mistrzostwa Świata Speedway’u

2020-04-29 17:00:00

Planowana relacja

Przejdź

Grand Prix Speedway

2020-02-29 20:00:00

Planowana relacja

Przejdź

Finał ICE SPEEDWAY

2020-02-28 18:00:00

Planowana relacja

Przejdź

Grand Prix Polski

2020-02-22 19:00:00

Planowana relacja

Przejdź

Grand Prix Szwecji

2020-02-20 19:00:00

Planowana relacja

Przejdź

Grand Prix Australii

2020-03-19 19:00:00

Planowana relacja

Przejdź

Lepsza jakość realizacji spotkań, stałe godziny, a nawet dwa magazyny

FOT. MATEUSZ DZIERWA.

Platforma Canal+ nabyła prawa telewizyjne do 1 ligi. PZM chce, żeby o rozgrywkach było jak najgłośniej, więc kibice dostaną coś więcej niż dwie transmisje z każdej kolejki. Znamy już pierwsze szczegóły.

Jeśli chodzi o transmisje z 1 ligi, to ważną informacją są stałe godziny. W przypadku meczów sobotnich start pierwszego biegu jest planowany na 16:30, a niedzielnych na 14:15. Jakość realizacji spotkań ma stać na najwyższym poziomie, który znamy z PGE Ekstraligi. – W rundzie zasadniczej mecze pierwszej ligi będą transmitowane z ośmiu kamer, a najważniejsze spotkania w fazie play-off z dziesięciu. Kibice dostaną taki sam obrazek jak podczas spotkań ekstraligowych – tłumaczy Piotr Szymański.

Platforma Canal+ ma także przygotować magazyn 1 ligi. Rozmowy na ten temat są już na bardzo zaawansowanym etapie. – Magazyn ma przypominać formatem to, co znamy z PGE Ekstraligi. Na ten moment rozmawiamy o emisji w poniedziałkowy wieczór, ale sprawa jest jeszcze w toku. Niebawem poinformujemy o konkretach – zapewnia Szymański.

Dodajmy, że magazyn, który przygotuje Canal+, nie będzie jedynym programem poświęconym rozgrywkom 1 ligi. – Telewizja PZM będzie przygotowywać własny magazyn. Na razie trwają rozmowy, jak będzie on miał wyglądać i kto go poprowadzi, ale kibice na pewno dostaną od nas taki produkt. Chcemy, żeby w ten sposób mogli zajrzeć za kulisy rozgrywekwyjaśnia przewodniczący GKSŻ.

– Poza tym postawimy mocno na działania w social mediach. Mogę także zdradzić, że trwają prace nad nową stroną internetową 1 ligi. Wszystkie działania mają sprawić, żeby o rozgrywkach było zdecydowanie głośniej. Na razie zdradzamy kilka pomysłów, ale zapewniam, że jest ich zdecydowanie więcej – podsumowuje Piotr Szymański.

CASH BROKER

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.