W ostatnich dniach więcej niż o ruchach transferowych związanych z Abramczyk Polonią Bydgoszcz mówiło się o tym jak będzie wyglądał herb drużyny. Dziś bydgoszczanie przekazali pozytywne wieści dla kibiców. Władze klubu porozumiały się w tej kwestii z piłkarską Polonią.
Kibice siedmiokrotnych mistrzów Polski zaczęli wyrażać swój niepokój po tym jak na podsumowaniu sezonu pojawiły się logotypy z czarnym gryfem i nazwą sponsora tytularnego – firmy Abramczyk. Następnie kluby opublikowały oświadczenia by w końcu dojść do porozumienia.
– Porozumienie zawarte zostało na okres jednego roku, do dnia 31.10.2023. Umożliwi to kontynuację współpracy ze sponsorem tytularnym na dotychczasowych zasadach. Jednocześnie pragniemy dodać, że ŻKS Polonia Bydgoszcz SA oraz firma Abramczyk nie zamierzały dokonywać zmian i ingerencji w dotychczasowy herb klubu, a prezes Jerzy Kanclerz wielokrotnie podkreślał wagę barw i herbu Polonii. Dobra wola obu stron pozwoliła na szybkie osiągnięcie porozumienia – napisano w klubowym komunikacie.
W sezonie 2023 bydgoszczanie dalej będą rywalizować na pierwszoligowych torach. W tegorocznych rozgrywkach odpadli na etapie półfinału. Lepszy od Abramczyk Polonii okazał się Stelmet Falubaz Zielona Góra.
Żużel. Doyle zwrócił się do hejterów! Mówi o ludziach z małymi mózgami
Żużel. Cierniak mówi kiedy chce być w GP. To będzie taki duży koncert! (WYWIAD)
Żużel. Dlaczego eliminacje IMP w Gdańsku się nie odbyły? „Było miejsce niedopilnowane”
Żużel. Komplet Woryny, wygrane Hampela i Pawlickiego, awans Czugunowa! Tak przebiegły eliminacje IMP
Żużel. Szansa na kontrakt dla kilku zawodników? Znamy składy na Mecz Narodów w Łodzi
Żużel. Dokonali tego jako pierwsi! Braterski duet zapisał się na kartach historii Grand Prix!