Ile wyniosła marketingowa wartość Cellfast Wilków Krosno za sezon 2021? Według raportu Pentagon Research, zamówionego przez klub, efektywność marek partnerów klubu oraz miasta Krosna wyniósł ponad 29 milionów złotych! To oznacza, że właśnie taką kwotę trzeba byłoby wyłożyć za reklamę marki podczas poprzedniego sezonu eWinner 1. Ligi.
Profesjonalne badania objęły klub, jego głównych sponsorów oraz markę Krosno Miasto Szkła, a dodajmy, że były to pierwsze w historii badania zwrotu ekwiwalentu marketingowego zamówione przez Cellfast Wilki. Wyniki obejmują okres od 1 listopada 2020 roku do 31 października 2021 roku.
– Z analizy wynika, że Cellfast Wilki Krosno to jeden z najszybciej rozwijających się klubów żużlowych w Polsce. Wyniki raportu są bardzo dobre dla wszystkich badanych marek – miasta, klubu i sponsorów. Duże znaczenie ma fakt, że eWinner 1. liga jest regularnie transmitowana w telewizji. Sam klub ma sporo tak zwanych kontaktów z odbiorcami także za sprawą mediów społecznościowych i przekazu medialnego – mówi Marcin Suszycki z Pentagon Research na łamach serwisu krośnieńskiego klubu.
Dodajmy jeszcze, że wyniki do badania efektywności marek powstają na bazie analizy wszystkich przekazów – wzmianek o klubie opublikowanych w mediach. Raport jest kompleksowy. Obejmuje wartości marketingowe uzyskane dzięki transmisjom telewizyjnym, publikacjom internetowym, social mediach, w prasie tradycyjnej i relacjach w stacjach radiowych.
Szczegółowa wartość ekwiwalentu marketingowego za sezon 2021 wyniosła 29 093 637 złotych.
Żużel. Fatalna kraksa w Rybniku. Motocykl wyleciał za bandę!
Żużel. Lwy chcą w końcu pokazać pazur. Spartanie jadą tam, gdzie świetnie się czują (ZAPOWIEDŹ)
Żużel. Zmiana ligi nie robi na nim większego wrażenia. Skąd forma Ryana Douglasa?
Żużel. Metalkas 2. Ekstraliga odrabia zaległości. Bardzo ważny mecz w Łodzi (ZAPOWIEDŹ)
Żużel. Kibice Wilków piszą o pogardzie! Chcą przeprosin od komentatora Canal+!
Żużel. Byli zaskoczeni własnym torem. Teraz jadą wygrać do Rybnika