FIFA zaczyna doceniać wagę esportu. Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej przeprowadza zmiany w strukturach partnerstwa handlowego. Uruchamia piony partnerskie w esporcie i gamingu.
FIFA wprowadziła po raz pierwszy od 2013 roku nową strukturę partnerstwa handlowego. Ma ona zapewnić firmom z całego świata lepszą współpracę ze sportem piłkarskim, wykorzystywaniem marki FIFA i wspieraniem rozgrywek. Pieniądze w esporcie i gamingu z roku na rok są coraz większe EA Sports przez ostatnie 20 lat miał zarobić około 20 miliardów dolarów na sprzedaży piłkarskiego symulatora. FIFA zaś w samym 2020 roku otrzymała prawie 160 milionów dolarów z tytułu udzielonej licencji. Było to blisko 60% wszystkich wpływów federacji.
Żużel. Kontuzja w Falubazie! Ogromny pech juniora
Żużel. Lidsey z kompletem punktów! Deszcz przerwał mecz w Ipswich
Żużel. Wielki dzień zawodnika Unii Tarnów! Ukrainiec zmienił stan cywilny
Żużel. Wyrównane zawody w Pile. Bydgoscy młodzieżowcy niegościnni na swoim torze
Żużel. PGE Narodowy gotowy na żużlowe święto! Organizatorzy przygotowali tor dla najlepszych zawodników świata!
Żużel. Unia Leszno zostanie ukarana? Byki złamały przepisy!