fot. Jakub Malec
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Pierwszy raz w historii 2. Ligi Żużlowej kibice mogli wybrać spotkanie, z którego zostanie przeprowadzona transmisja telewizyjna. To efekt wspólnej inicjatywy Głównej Komisji Sportu Żużlowego i Motowizji. Teraz przyszedł czas na ogłoszenie wyników!

 

Przypomnijmy, że fani mieli do wyboru dwa mecze, które zostały zaplanowane na 3 lipca. Pierwszym z nich było spotkanie OK Bedmet Kolejarza Opole z Metaliką Recycling Kolejarz Rawicz. Drugim konfrontacja 7R Stolaro Stali Rzeszów i Wolfe Wittstock. Rywalizacja była naprawdę pasjonująca!

– Warto podkreślić, że zainteresowanie konkursem okazało się naprawdę duże. Do końca nie było pewne, które spotkanie zwycięży. Dziękujemy wszystkim kibicom za udział – mówi Zbigniew Fiałkowski, wiceprzewodniczący GKSŻ.

Walka była zacięta i o ostatecznym rozstrzygnięciu musiało zdecydować dokładne sprawdzenie, jaki mecz miał więcej głosów równo o 12:00. Ostatecznie wybór kibiców z całej Polski padł na mecz 7R Stolaro Stali Rzeszów – Wolfe Wittstock, choć przez cały czas na prowadzeniu było spotkanie Kolejarz Opole – Kolejarz Rawicz. To właśnie to spotkanie obejrzą 3 lipca kibice sportu żużlowego. To jednak nie wszystko, bo jeden z uczestników konkursu otrzyma wyjątkową nagrodę, którą będzie możliwość pojawienia się w studiu telewizyjnym podczas zawodów w Rzeszowie.

– Na wstępie chciałbym przeprosić Kibiców za małe zamieszanie, które wynikło w związku z głosowaniem. Do ostatniej chwili walka była bardzo zacięta i zmuszeni byliśmy do ponownego przeliczenia głosów. Dziękujemy kibicom za czujność, bo dzięki nim właśnie wybór padł na mecz rzeszowski.  Tego typu inicjatywy zawsze cieszą się dużą popularnością i nie inaczej było tym razem. Możliwość wyboru meczu oraz atrakcyjna nagroda w postaci uczestnictwa w studio w trakcie meczu sprawiła, że na oficjalnym profilu 2. Ligi żużlowej odnotowaliśmy mnóstwo reakcji, a także wiele ciekawych komentarzy. Jeden wybrany nagrodzimy zaproszeniem do studia. Kto otrzyma taką szansę, tu zachęcam do oglądania magazynu w Motowizji we wtorek. Tam się wszystko wyjaśni – dodał Radosław Zieliński, Kierownik projektu marketingu 1. I 2. Ligi żużlowej.

Dodajmy, że GKSŻ i Motowizja nie wykluczają, że w przyszłości częściej będą zapraszać kibiców do wyborów meczów telewizyjnych. Pierwsza tego typu inicjatywa sprawdziła się bowiem doskonale.