Ostatnie dni przynoszą sporo zmian w Metalika Recycling Kolejarzu Rawicz. Niedawno informowaliśmy chociażby o poważnych zmianach w zarządzie klubu. Teraz przyszedł czas na odświeżenie logo rawickiej ekipy.
Przypomnijmy, że w na czele nowego zarządu stanął Sławomir Knop. Jedną z pierwszych widocznych zmian wprowadzonych przez prezesa jest ta dotycząca logotypu drużyny. Od sezonu 2021 pojawi się w nim nazwa sponsora tytularnego. Oprócz tego nie zabraknie niedźwiadka oraz tradycyjnych żółto-zielonych barw.
Nowe władze rawickiego klubu mają ambitne plany na kolejne lata. W nadchodzących rozgrywkach chcą dobrze odnaleźć się w warunkach drugoligowych, ale w następnych sezonach zamierzają powalczyć o awans do eWinner 1. Ligi Żużlowej.
CZYTAJ TAKŻE:
Najlepszym komentarzem nowego logo Kolejarza Rawicz jest nazwa Waszego portalu – PO BANDZIE. Ktoś kto projektował ten znak, a jeszcze wcześniej znak sponsora, czyli firmy Metalika Recycling, naprawdę jechał po bandzie, bardzo mocno (zbyt mocno) nawiązując do znaku zespołu Metallica. Bardzo ryzykowna gra, która może się skończyć poza torem, w sądzie. Lepiej by było gdyby klub nie wkomponował znaku sponsora w swoje własne logo.
Fakt, pomysł dość dziwny i kontrowersyjny. Ciekawe co na to kibice ekipy z Rawicza?
Żużel. Żużlowa kolekcja na sprzedaż. Jest warta… ponad milion! (ZDJĘCIA)
Żużel. Zmaga się z urazem, ale potrafi przywieźć czysty komplet! „Zbieramy punkty”
Żużel. Mistrz potwierdzi dominację? Znane składy na hit w Częstochowie
Żużel. Duże zmiany w Falubazie. Miasto już nie będzie rządzić klubem?
Żużel. Kapitan Wilków nagrodzony. Sprawi niespodziankę?
Żużel. Znamy składy na derby! Zmiany w szeregach Falubazu