Metalika Recycling Kolejarz Rawicz. Foto: Wilki Krosno
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Ostatnie dni przynoszą sporo zmian w Metalika Recycling Kolejarzu Rawicz. Niedawno informowaliśmy chociażby o poważnych zmianach w zarządzie klubu. Teraz przyszedł czas na odświeżenie logo rawickiej ekipy.

Przypomnijmy, że w na czele nowego zarządu stanął Sławomir Knop. Jedną z pierwszych widocznych zmian wprowadzonych przez prezesa jest ta dotycząca logotypu drużyny. Od sezonu 2021 pojawi się w nim nazwa sponsora tytularnego. Oprócz tego nie zabraknie niedźwiadka oraz tradycyjnych żółto-zielonych barw.

Nowe władze rawickiego klubu mają ambitne plany na kolejne lata. W nadchodzących rozgrywkach chcą dobrze odnaleźć się w warunkach drugoligowych, ale w następnych sezonach zamierzają powalczyć o awans do eWinner 1. Ligi Żużlowej.

CZYTAJ TAKŻE:

2 komentarze on Żużel. Ciąg dalszy zmian w Rawiczu. Niedźwiadki mają nowe logo
    Cucaburra - agencja brandingowa
    9 Dec 2020
     4:01pm

    Najlepszym komentarzem nowego logo Kolejarza Rawicz jest nazwa Waszego portalu – PO BANDZIE. Ktoś kto projektował ten znak, a jeszcze wcześniej znak sponsora, czyli firmy Metalika Recycling, naprawdę jechał po bandzie, bardzo mocno (zbyt mocno) nawiązując do znaku zespołu Metallica. Bardzo ryzykowna gra, która może się skończyć poza torem, w sądzie. Lepiej by było gdyby klub nie wkomponował znaku sponsora w swoje własne logo.

Skomentuj

2 komentarze on Żużel. Ciąg dalszy zmian w Rawiczu. Niedźwiadki mają nowe logo
    Cucaburra - agencja brandingowa
    9 Dec 2020
     4:01pm

    Najlepszym komentarzem nowego logo Kolejarza Rawicz jest nazwa Waszego portalu – PO BANDZIE. Ktoś kto projektował ten znak, a jeszcze wcześniej znak sponsora, czyli firmy Metalika Recycling, naprawdę jechał po bandzie, bardzo mocno (zbyt mocno) nawiązując do znaku zespołu Metallica. Bardzo ryzykowna gra, która może się skończyć poza torem, w sądzie. Lepiej by było gdyby klub nie wkomponował znaku sponsora w swoje własne logo.

Skomentuj