Główny partner portalu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Anglicy martwią się żużlowym kryzysem. Szwedzi z kolei cieszą z powrotu gwiazd. Mają co świętować i Australijczycy. Jak się okazuje, zawody żużlowe na Antypodach chętnie oglądane w sieci. 

Zawody rozegrane 9 stycznia na torze w Mildurze oglądało w internecie ponad sześć tysięcy kibiców. Jak na realia tamtejszego żużla jest to całkiem dobry wynik. Nic zatem dziwnego, że zadowolenia nie kryje sponsor imprezy, angielska firma ATPI. 

– Miło nam poinformować, że zawody Mildura Solo Masters, których byliśmy partnerem, były oglądane w internecie przez ponad sześć tysięcy kibiców z ponad czterdziestu krajów na świecie – napisał partner żużla w Mildurze w swoich mediach społecznościowych. 

Co ciekawe, pomimo nietypowej dla nas pory rozgrywania zawodów, relację z Mildury oglądało blisko 250 fanów z Polski.