Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

W świecie sportu kluby próbują różnych sposobów, aby przyciągnąć ludzi na stadion i zwiększyć zainteresowanie klubem. Na dość innowacyjny sposób wpadli działacze Motoru Lublin, którzy pochwalili się… obecnością influencerów!

 

Przed spotkaniem z Fogo Unią Leszno mistrz Polski opublikował w mediach dość nietypowy wpis. Kibice mogli dostrzec zdjęcie obecnych na stadionie „ludzi internetu”. Piotr Lizakowski oraz Hubert Mściwujewski pokazali się w szaliku Motoru Lublin.

Żużel. Byki skazane na pożarcie? „Myślę, że byłoby to wydarzenie dekady”

Popularny „Lizak” znany jest ze swoich walk w jednej z organizacji freak fightowych oraz prowadzi kanał „Ebe ebe” na platformie YouTube. Mściwujewski popularność zdobył jako konferansjer, ale też jest szefem witryny „MMA – Bądź Na Bieżąco”.

Żużel. Start zbroi się przed play-off! Pozyskali zawodnika Stali!

Wpis mistrzów kraju wywołał spore poruszenie wśród kibiców. Zdecydowana większość z nich nie jest zadowolona z reklamowania się tymi osobami. Publiczna opinia odnośnie influencerów jest aktualnie nienajlepsza, więc nieco może zaskakiwać ten ruch Koziołków.

CZYTAJ TAKŻE

Żużel. To on będzie liderem Polonii po awansie? Kanclerz ma go na liście!

Żużel. Zawody przerwano z powodu awarii. Klub obiecał kibicom rekompensatę