fot. PSŻ Poznań
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Kilka miesięcy temu przyglądaliśmy się klubom ekstraligowym i pierwszoligowym pod kątem ich działalności i gromadzenia fanów w mediach społecznościowych. Dziś pora na podsumowanie 2. Ligi Żużlowej. 

Biorąc pod uwagę „sympatię” fanów na Facebooku liderem na najniższym szczeblu rozgrywkowym jest niekwestionowanie klub z Poznania. Drugie miejsce zajmuje ekipa z Rawicza, na najniższym stopniu podium stanął klub z Rzeszowa. Co ciekawe, najmniej fanów na Facebooku ma tegoroczny finalista rozgrywek – OK Bedmet Kolejarz Opole 

SpecHouse PSŻ Poznań – 11.800 fanów 

Metalika Recycling Kolejarz Rawicz – 7.700 

Rzeszowskie Towarzystwo Żużlowe – 6.100

Optibet Lokomotiv Dauvgapils – 5.500

MSC Wolfe Wittstock – 4.900 

AC Landshut Devils – 4.600

OK Bedmet Kolejarz Opole – 4.500