Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Patryk Dudek w sezonie 2022 reprezentował będzie barwy Apatora Toruń. Zmiana klubu to dla zawodnika często utrata dotychczasowych sponsorów, ale i szansa na pozyskanie nowych. Jednym z nowych elementów na kevlarze uczestnika Grand Prix 2022 będzie logo niemieckiej firmy Lydenti.

 

– Sam bardzo lubię żużel, a z Patrykiem znamy się już dłużej, również na stopie prywatnej. Nie ukrywam, że Zielona Góra jest mi bliska i jako miasto i jako klub żużlowy. Zdaję sobie sprawę z faktu, że Patryk zmienia barwy klubowe, a często dla zawodnika jest to problem, ponieważ dotychczasowi sponsorzy odchodzą, a nowy „teren” dopiero się poznaje, stąd z racji faktu, że ruszamy z naszymi produktami właśnie na rynek polski, postanowiliśmy wesprzeć Patryka w sezonie 2022 – mówi nam Michael Ochman, właściciel niemieckiej  firmy Lydenti. 

Prawdopodobnie to pierwszy przypadek, kiedy sponsorem żużlowca będzie firma zajmująca się produkcją artykułów do higieny ustnej, a dokładniej wybielających past do zębów.

– Dokładnie tak. Działamy na tym rynku i można kolokwialnie powiedzieć, że Patryk będzie naszą „twarzą” reklamową w Polsce w sezonie 2022. Jedna z naszych past jest zrobiona nawet dla sportowców, którzy – o czym mało kto wie – często mają nadwrażliwe uzębienie, a nasza pasta zawiera argininę, którą wspomaga regenerację mięśni – kontynuuje Ochman. 

Tradycyjnie już sponsor nie zamierza podawać kwoty, jaką wesprze zawodnika choć daje wskazówkę, jak można „odgadnąć” potencjalną  wielkość wsparcia. 

– Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają. Mamy podpisaną umowę na sezon 2022 i wierzę, że nasza współpraca potrwa dłużej. Liczymy na dobry sezon Patryka i dobrą jazdę w Grand Prix. Patryka stać na wiele. Ja zawsze powtarzam, że wielkość wsparcia danej firmy kibice mogą uzmysłowić sobie po wielkości logo firmy na busie danego zawodnika – kończy ze śmiechem nowy sponsor Patryka Dudka. 

Zdjęcia – Mateusz Wójcik