Pomimo pandemii i okrojonego sezonu, sponsorzy nie odwracają się od szwedzkiego żużla. Władze ligi poinformowały o przedłużeniu umowy z producentem sprężarek, firmą Kaeser AB.
– Pomimo wyjątkowego roku, w którym zawody przebiegły bez publiczności, widzimy, że wśród naszych klientów i współpracowników jest nadal duże zainteresowanie żużlem. Nasza firma jest przy tym sporcie widoczna, widzimy plusy z tej współpracy i kontynuujemy ją w sezonie 2021 – mówi prezes firmy, Michael Brask.
Zadowolone z porozumienia czemu trudno się dziwić są władze szwedzkiej ligi żużlowej.
– To doskonałe uczucie, kiedy tak doskonała marka wiąże się z nami nadal. Liczymy na owocną współpracę i mamy parę wspólnych pomysłów, które zamierzamy realizować. Jeden z nich dotyczy szwedzkiej młodzieży – mówi przedstawiciel ligi, Mikel Teurnberg.
Żużel. Szczegółowe badania przed Kołodziejem. „Występ w 1. kolejce jest zagrożony”
Żużel. Kiedy lider Kolejarza wróci na tor? Ominą go ważne spotkania
Żużel. Napisał biografie Woffindena i Maugera, bywał w domu Hendrixa (WYWIAD)
Żużel. Wiedźmy lepsze od beniaminka. Pechowy występ Sajfutdinowa
Żużel. Drugi sezon serialu o żużlu już dostępny! Na kibiców czeka pięć odcinków pełnych emocji
Żużel. Przedsezonowe derby w najmocniejszym wydaniu! Apator i GKM pojadą w pełnych składach