Liczba tygodnia

Kliknij→

Tyle punktów wywalczył w Gorzowie Andres Thomsen wygrywając pierwszy turniej Grand Prix w swojej karierze

LICZBA TYGODNIA LOTTO

Tyle punktów wywalczył w Gorzowie Andres Thomsen wygrywając pierwszy turniej Grand Prix w swojej karierze

Żużel. 3W Dystrybucja Budowlana (sponsor tytularny rundy Grand Prix): Żużel „chodził za nami” już od 2019 roku

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Kolejna runda cyklu Grand Prix zbliża się wielkimi krokami. Zanim poznamy najważniejsze rozstrzygnięcia na torze, poznaliśmy sponsora tytularnego gorzowskiego turnieju. Jest to firma 3W Dystrybucja Budowlana. 

 

ŻUŻEL MOŻESZ OBSTAWIAĆ DO 500 ZŁOTYCH BEZ RYZYKA W FUKSIARZ.PL. ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ

 

Działalność przedsiębiorstwa przybliża nam przedstawicielka z działu marketingu Magdalena Raczek – Jesteśmy ogólnopolską siecią hurtowni i marketów budowlanych. Mamy w tym momencie 54 hurtowni w całej Polsce, w pełnym pokryciu geograficznym. Skupiamy się na obsłudze firm wykonawczych i deweloperów – mówi.

3W Dystrybucja Budowlana nie jest anonimowa w świecie sportu. Od 8 lat sponsoruje Galę Mistrzów Sportu. Dodatkowo wspierała także drużyny lub sportowców z różnorodnych dyscyplin. – Tak naprawdę od początku powstania działalności firmy mocno angażujemy się we wszelkiego rodzaju inicjatywy sportowe. Wspieraliśmy ZAKSĘ i Skrę, trochę piłkę ręczną, wielu biegaczy, pływaków – przedstawiła Magdalena Raczek.

Po siatkówce i piłce ręcznej przyszedł czas na żużel. Kiedy pojawiło się zainteresowanie „czarnym sportem”?  – Żużel „chodził za nami” już od momentu, kiedy Bartosz Zmarzlik został wybrany najlepszym sportowcem Polski podczas Gali Plebiscytu Przeglądu Sportowego. Na tej gali wylicytowaliśmy kevlar Bartosza Zmarzlika, który później przekazaliśmy na aukcję WOŚP. Od tego czasu żużel tkwi nam z tyłu głowy i kiedy pojawiła się okazja wejścia w środowisko żużlowe, postanowiliśmy wziąć udział w wydarzeniu – wyjaśniła przedstawicielka firmy.

Żużel zdecydowanie różni się od wspominanych wcześniej siatkówki czy piłki ręcznej. Co więc urzekło i przyciągnęło to przedsiębiorstwo? – Na pewno zdrowa rywalizacja i niesamowite emocje. Żużel jest też męskim sportem. My jako sieć hurtowni budowlanych funkcjonujemy w zasadzie w męskim środowisku, w męskiej branży, więc myślimy, że „budowlanka” po prostu pasuje do takiej dyscypliny jaką jest żużel – wyjaśnia.

Sponsor tytularny nadchodzącej rundy Grand Prix ma swojego faworyta do zwycięstwa. Komu będą kibicować? – Bezwzględnie Bartoszowi Zmarzlikowi, naszemu wielokrotnemu mistrzowi, który jest na czele klasyfikacji generalnej. Mamy nadzieję, że utrzyma pozycję i ponownie stanie na najwyższym stopniu podium – zakończyła Magdalena Raczek.