Słynne Camp Nou znane jest piłkarskim kibicom na całym świecie. To właśnie na tym obiekcie swoje mecze rozgrywa FC Barcelona. Okazuje się jednak, że nazwa legendarnego stadionu przejdzie „drobną” modyfikację.
Przedstawiciele FC Barcelony postanowili bowiem nawiązać współpracę z firmą Spotify. Umowa z właścicielami słynnej platformy muzycznej zacznie obowiązywać od sezonu 2022/2023 i potrwa cztery lata. Jednym z jej punktów jest zmiana nazwy legendarnego obiektu na Spotify Camp Nou. Tym samym, po raz pierwszy w historii stadion ten zyska sponsora tytularnego.
– Jesteśmy dumni z powodu faktu, że rozpoczniemy współpracę z tak znaną firmą, jak Spotify. Pozwoli nam to w jeszcze większym stopniu zbliżyć się do kibiców z całego świata. Łączymy w ten sposób rozrywkę ze sportem, dzięki czemu dotrzemy do większej liczby odbiorców – powiedział prezes FC Barcelony, Joan Laporta.
Poza zmianą nazwy stadionu, logo Spotify pojawi się również na koszulkach męskiej oraz żeńskiej drużyny ze Stolicy Katalonii.
Jordan Tomczyk
Żużel. Znamy miejsce rozgrywania czwartej rundy E-speedway Grand Prix
Żużel. To może być hit. Działacz Poznania w parkingu Piły?!
Żużel. Działacze w Bukareszcie. Wymieniają pomysły i doświadczenia
Żużel. Jego idolem na żużlu i w walce z przeciwnościami jest Tomasz Gollob. Pomóżmy Pawłowi
Żużel. Grand Prix w Gorzowie na dłużej!
Żużel. Kibice w Zielonej Górze obejrzą mecz z Landshut Devils za darmo!