Liczba tygodnia

Kliknij→

Tyle punktów wywalczył w Gorzowie Andres Thomsen wygrywając pierwszy turniej Grand Prix w swojej karierze

LICZBA TYGODNIA LOTTO

Tyle punktów wywalczył w Gorzowie Andres Thomsen wygrywając pierwszy turniej Grand Prix w swojej karierze
Foto: Facebook FC Barcelona
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Słynne Camp Nou znane jest piłkarskim kibicom na całym świecie. To właśnie na tym obiekcie swoje mecze rozgrywa FC Barcelona. Okazuje się jednak, że nazwa legendarnego stadionu przejdzie „drobną” modyfikację.

 

Przedstawiciele FC Barcelony postanowili bowiem nawiązać współpracę z firmą Spotify. Umowa z właścicielami słynnej platformy muzycznej zacznie obowiązywać od sezonu 2022/2023 i potrwa cztery lata. Jednym z jej punktów jest zmiana nazwy legendarnego obiektu na Spotify Camp Nou. Tym samym, po raz pierwszy w historii stadion ten zyska sponsora tytularnego.

– Jesteśmy dumni z powodu faktu, że rozpoczniemy współpracę z tak znaną firmą, jak Spotify. Pozwoli nam to w jeszcze większym stopniu zbliżyć się do kibiców z całego świata. Łączymy w ten sposób rozrywkę ze sportem, dzięki czemu dotrzemy do większej liczby odbiorców – powiedział prezes FC Barcelony, Joan Laporta.

Poza zmianą nazwy stadionu, logo Spotify pojawi się również na koszulkach męskiej oraz żeńskiej drużyny ze Stolicy Katalonii.

Jordan Tomczyk