Świącik: Punktówka za przerwany mecz? Zrobię tak, by wszyscy byli zadowoleni

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Decyzją Komisji Orzekającej Ligi, mecz pomiędzy Moje Bermudy Stalą Gorzów a Eltrox Włókniarzem Częstochowa zostanie powtórzony. Pierwsza odsłona tego pojedynku, przy stanie 32:28 dla gospodarzy, została przerwana po dziesiątym wyścigu, z powodu pożaru rozdzielni prądu. Strona gorzowska optowała za zaliczeniem wyniku, częstochowianie chcieli natomiast powtórzenia meczu. O komentarz dotyczący tej decyzji poprosiliśmy Michała Świącika, prezesa klubu z Częstochowy.

– Od początku stałem przy stanowisku, że w zaistniałej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest powtórzenie meczu. Cieszę się, że władze podjęły taką, a nie inną decyzję. Nie ma już sensu wracać do tego, czy mogliśmy ubiegać się o walkowera, czy też nie. Żużel to jest sport, a wyniki powinny rozstrzygać się na torze. Kiedy byliśmy na stadionie w Gorzowie, gospodarze chcieli zaliczenia wyniku meczu, a nasz kierownik drużyny twierdził z kolei, że zgodnie z regulaminem mamy prawo ubiegać się o przyznanie walkowera. Ja natomiast twierdziłem, że powinien wygrać sport. I wygrał – mówi nam prezes Eltrox Włókniarza Częstochowa.

– Nie chciałbym, abyśmy z powodu tego rodzaju zdarzenia losowego musieli sięgać po drastyczne środki. To, co przytrafiło się w Gorzowie, to zwyczajny pech, który mógł zdarzyć się wszędzie i każdemu, również nam w Częstochowie. Pojedziemy mecz od nowa, a kto wie, być może gorzowianie będą jeszcze trudniejsi do pokonania, być może przegramy. Ten sport jest nieprzewidywalny – podsumował Michał Świącik.

Sternika Lwów dopytaliśmy również o to, jaką podejmie decyzję odnośnie wypłacenia pieniędzy zawodnikom w niezaliczonym spotkaniu. – To już są wewnętrzne sprawy poszczególnych klubów, o czym nie będę mówił publicznie. Jedno mogę obiecać, że zrobię tak, aby każdy był zadowolony.

SEBASTIAN SIREK

19 komentarzy on Świącik: Punktówka za przerwany mecz? Zrobię tak, by wszyscy byli zadowoleni
    Slawek
    18 Jul 2020
     9:00am

    Panie prezesie mam nadzieję że dotrzyma Pan słowa i zawodnicy biorący udział w tym spotkaniu będą usatysfakcjonowani.

    simon68
    18 Jul 2020
     10:11am

    Bedzie Pan zadowolony :}}} Panie Prezesie prosze niech Pan powie jak LEGALNIE zaplacic zawodnikom za mecz , ktorego nie bylo ? Niestety jedna nieregulaminowa decyja powoduje nastepne nieregulaminowe decyzje . Ale cieszmy sie DUCH SPORTU jest silny :} Z powazaniem hejter z LUBLINA :}

      JacekUL
      18 Jul 2020
       6:41pm

      A słyszałeś o czymś takim jak faktura? Zawodnik (firma) ja wystawia klub (druga firma) ja opłaca. Jedynie muszą dogadać się co do sumy na fakturze.

    R2R
    18 Jul 2020
     11:06am

    Ale chodzi Ci o coś czy tylko tak łajzowato się ciskasz? Bo nie wiem jaki z tym kłopot Cię nęka. Chłop mówi, że rozliczy się ze swoimi zawodnikami po swojemu, a Ty – choć Cię to G…O obchodzi – masz problem.

      simon68
      18 Jul 2020
       12:10pm

      R2R : Uwazasz , ze wszystko jest cacy ? KOL przez swoja nieregulaminowa decyzje zmusza jak to nazwales Chlopa do rozliczenia sie tez nieregulaminowo , to nie jest problem ? Dla Ciebie moze i nie , ale ja nie mam mentalnosci tow.szmaciaka i nie popieram wszystkiego bezkrytycznie .

    R2R
    18 Jul 2020
     1:45pm

    Po 1: Wciąż nie wiem, co Cię obchodzi czyjaś kieszeń, że jątrzysz jak społeczniak, a dlaczego tak, a dlaczego srak? Rozliczenia za ten anulowany mecz nie reguluje żaden regulamin, skoro chcesz już być taki przeźroczysty z regulaminami.
    Po 2: Jaka byłaby regulaminowa decyzja według Ciebie?
    Po 3: …I nie zapędzaj mi się tutaj – proszę ja Ciebie – ze szmaciakami, bo z hejterów – jakim sam się okresliłeś – w pierwszej kolejności właśnie wychodzi właśnie taka wiocha, której wszem i wobec się usiłują wyrzec, skrycie przypisując im innym, no i może jeszcze trochę słomy z butów dodatkowo, ale to jak Cię nie kłuje w pięty, to spoko.

    simon68
    18 Jul 2020
     2:31pm

    R2R: Widze , ze mam doczynienia z wyjatkowo odpornym na wiedze { tematyka zuzlowa } przedstawicielem . W punkcie 1 poierasz mnie , ze rozliczenie za ten mecz nie ma podstaw regulaminowych . A punkcie 2 pytasz jaka powinna byc decyzja regulaminowa ? Gratuluje logiki , chociaz nie . Laikowi takiemu jak Ty nie ma czego gratulowac .Jesli chcesz dyskutowac na tematy zwiazane z zuzlem , plecam przeczytac REGULAMIN PZM. Co do punktu 3 wybacz, ale sie nie odniose . Z pozdrowieniami hejter z LUBLINA :} P.S. Swoim pierwszym wpisem udowodniles co uzywasz zamias skarpetek :}}}

    simon68
    18 Jul 2020
     2:32pm

    R2R: Widze , ze mam doczynienia z wyjatkowo odpornym na wiedze { tematyka zuzlowa } przedstawicielem . W punkcie 1 popierasz mnie , ze rozliczenie za ten mecz nie ma podstaw regulaminowych . A punkcie 2 pytasz jaka powinna byc decyzja regulaminowa ? Gratuluje logiki , chociaz nie . Laikowi takiemu jak Ty nie ma czego gratulowac .Jesli chcesz dyskutowac na tematy zwiazane z zuzlem , plecam przeczytac REGULAMIN PZM. Co do punktu 3 wybacz, ale sie nie odniose . Z pozdrowieniami hejter z LUBLINA :} P.S. Swoim pierwszym wpisem udowodniles co uzywasz zamias skarpetek :}}}

    R2R
    18 Jul 2020
     3:40pm

    Dobra panie ważniak, ide pozbierać kapsle do butelek bo mam za daleko w pasie do Ciebie. Poziom bufonady Level 100% Nie kumam zawiłych żartów o skarpetkach, ani nigdzie nikogo nie popieram, a na żużel uwielbiam patrzeć, kiedy jeżdżą w prawo.
    Lublinowi życzę zasłużonego medalu, a ty nie zapomnij paragonu z kiosku za papier toaletowy, żeby było REGULAMINOWO!

    PS: nie jesteś hejter, tylko zwykły chłopiec musztardowy z internetu do kręcenia beczki.

    Addio stronzo!

    simon68
    18 Jul 2020
     4:23pm

    R2R: Pokrzyczales , poobrazales ,szkoda ze na koniec nie zaspiewales jakies kibolskiej przyspiewki :} Jednak sprobuje naprostowac troche Twoje nieuczesane mysli . Prezes Swiacik tak jak wszyscy rzetelnie prowadzacy klub wlodarze potrzebuja i paragonow za papier toaletowy i faktur za zdobyte punkty .Mecz z Gorzowem decyzja KOL* uznano jako nieodbyty i zawodnicy nie maja prawnych podstaw do wystawienia faktur za ten mecz . Prezes Swiacik jako dobry i uczciwy pracodawca nie chcac krzywdzic zawodnikow bedzie musial znalezc poza regulaminem sposub wynagrodzenia dla nich . Jesli KOL* podja by decyzje zgodna z regulaminem &416 i uznal walkower dla Wlokniarza Prezes nie mial by takich problemow . Mam nadzieje , ze wyrazilem sie jasno i ogarniesz to bez zbednych pytan . Bardzo zachecam nie tylko Ciebie , aby czytac regulamin i stosowac go . Jeszcze raz :z powazaniem hejter z LUBLINA :} *Komisja Orzekajaca Ligi

      JacekUL
      18 Jul 2020
       6:50pm

      A jeżeli Pan Świacik poprosi swoich zuzlowców o wystawienie faktury za ten mecz na jego firmę, to który punkt regulaminu złamie?

        simon68
        18 Jul 2020
         7:06pm

        Jeden Rysiek jezdzil za 151zl za punkt drugi Karol to nawet za 1zl . Za ten mecz Przeor moze darowizne przekazac zawodnikom :}}}} Tak chcesz , zeby to wygladalo ? Kombinacje , walki , zielone stoliki czy zgodnie z prawem i regulaminem ? Jakiego chcesz speedway-a?

          JacekUL
          18 Jul 2020
           8:17pm

          A co jest niezgodne z prawem i regulaminem? Co niby jest ustalane przy zielonym stoliku? To są wewnętrzne rozliczenia między dwoma firmami i Tobie nic do tego jak to sobie rozliczą.

            simon68
            18 Jul 2020
             9:04pm

            Przerazony jestem wiedza kibicow :}} Szkoda czasu na tlumaczenia co to jest regulamin :}

              Onufry
              18 Jul 2020
               10:40pm

              Człowieku, jak wiesz o jakichś regulaminowych kruczkach, to powiedz otwarcie o co chodzi!!! Bo narazie tylko szczujesz wszystkich, że nie znają regulaminu. Nie budzisz tutaj sympatii…
              Piszesz, że „KOL przez swoją nieregulaminową decyzję, ZMUSZA Świącika do rozliczenia dię nieregulaminowo”. Czy naprawdę „zmusza”? Mecz nie jest zaliczony, jest uznany za niebyły. Jakieś urojone przez Ciebie rozliczenie, to moze być tylko jakis gest zadośćuczynienia Pana Świącika wobec jego drużyny i zapewne do jakiejś LEGALNEJ formy takiego gestu dojdzie, ale Ty się o kulisach nie dowiesz, bo to zazwyczaj sprawy wewnątrzklubowe o których charakterze media się nie dowiadują, co zresztą Pan Świącik otwarcie mówi. Wręcz nic Ci do tego!!! A jeśli widzisz nieścisłości, to zgłoś je do właściwego Urzędu Skarbowego, lub innego organu weryfikującego legalność/regulaminowość/zasadność zamiarów Prezesa Świącika . Ty wierzysz, że zawodnicy jeżdżą za regulaminowe stawki i ani grosza więcej bo regulamin zabrania? Określanie kogoś takiego jak Świącik deklarujący, że po przerwanym i niezaliczonym meczu, „zrobi tak, żeby wszyscy byli zadowoleni” mianem nie regulaminowego i nie legalnego, to ja nie wiem…chyba trzeba mieć mentalność zabetonowanego komornika.

                simon68
                18 Jul 2020
                 11:37pm

                Dobrze bede tlumaczyl jak dzieciom :1 Prezes Swiacik wcale nie musi nikomu placic za mecz z Gorzowem , nie ma podstaw regulaminowych .2 Zawodnicy przejechal 10 biegow w regulaminowym meczu z Gorzowem . 3KOL zadecydowal , ze meczu z Gorzowem nie bylo , decyzja nie ma podstaw regulaminowych . 4 Po decyzji KOL zawodnicy obu druzyn nie maja podstaw regulaminowych aby wystawiwc faktury za ten mecz .5 Gdyby KOL podja decyzje zgodna z regulaminem p. Swiacik nie musial by sie wykazywac dobra wola i wynagrodzic poza regulaminem zwodnikow za ten mecz . 6 Nie interesuje mnie za jakie stawki jezdza zawodnicy . 7 Przestrzeganie regulaminu to podstawa funkcjonowania ligi zuzlowej 8. Nie winie Prezaesa Swiacika , ze dba o swoich zawodnikow .9 Cala odpowiedzialnosci za zaistniala sytuacjie ponosi KOL. 10 Nie ma zamiaru niko szczuc i nie zalezy mi na sympati kogokolwiek . 11. Moim zdaniem p. Swiacki powinie sie odwolac od decyzji KOL powolujac sie na regulamin &416 .

                  Lesznofan
                  19 Jul 2020
                   11:33pm

                  Nic nie musisz tłumaczyć, lepiej sam zrozum, że to są rozliczenia między zainteresowanymi firmami.

    simon68
    20 Jul 2020
     9:20am

    @Lesznofan: No to jeszcze raz { ostatni } REGULAMIN – tak , pieniadze -NIEINTERESUJA MNIE !!!

Skomentuj

19 komentarzy on Świącik: Punktówka za przerwany mecz? Zrobię tak, by wszyscy byli zadowoleni
    Slawek
    18 Jul 2020
     9:00am

    Panie prezesie mam nadzieję że dotrzyma Pan słowa i zawodnicy biorący udział w tym spotkaniu będą usatysfakcjonowani.

    simon68
    18 Jul 2020
     10:11am

    Bedzie Pan zadowolony :}}} Panie Prezesie prosze niech Pan powie jak LEGALNIE zaplacic zawodnikom za mecz , ktorego nie bylo ? Niestety jedna nieregulaminowa decyja powoduje nastepne nieregulaminowe decyzje . Ale cieszmy sie DUCH SPORTU jest silny :} Z powazaniem hejter z LUBLINA :}

      JacekUL
      18 Jul 2020
       6:41pm

      A słyszałeś o czymś takim jak faktura? Zawodnik (firma) ja wystawia klub (druga firma) ja opłaca. Jedynie muszą dogadać się co do sumy na fakturze.

    R2R
    18 Jul 2020
     11:06am

    Ale chodzi Ci o coś czy tylko tak łajzowato się ciskasz? Bo nie wiem jaki z tym kłopot Cię nęka. Chłop mówi, że rozliczy się ze swoimi zawodnikami po swojemu, a Ty – choć Cię to G…O obchodzi – masz problem.

      simon68
      18 Jul 2020
       12:10pm

      R2R : Uwazasz , ze wszystko jest cacy ? KOL przez swoja nieregulaminowa decyzje zmusza jak to nazwales Chlopa do rozliczenia sie tez nieregulaminowo , to nie jest problem ? Dla Ciebie moze i nie , ale ja nie mam mentalnosci tow.szmaciaka i nie popieram wszystkiego bezkrytycznie .

    R2R
    18 Jul 2020
     1:45pm

    Po 1: Wciąż nie wiem, co Cię obchodzi czyjaś kieszeń, że jątrzysz jak społeczniak, a dlaczego tak, a dlaczego srak? Rozliczenia za ten anulowany mecz nie reguluje żaden regulamin, skoro chcesz już być taki przeźroczysty z regulaminami.
    Po 2: Jaka byłaby regulaminowa decyzja według Ciebie?
    Po 3: …I nie zapędzaj mi się tutaj – proszę ja Ciebie – ze szmaciakami, bo z hejterów – jakim sam się okresliłeś – w pierwszej kolejności właśnie wychodzi właśnie taka wiocha, której wszem i wobec się usiłują wyrzec, skrycie przypisując im innym, no i może jeszcze trochę słomy z butów dodatkowo, ale to jak Cię nie kłuje w pięty, to spoko.

    simon68
    18 Jul 2020
     2:31pm

    R2R: Widze , ze mam doczynienia z wyjatkowo odpornym na wiedze { tematyka zuzlowa } przedstawicielem . W punkcie 1 poierasz mnie , ze rozliczenie za ten mecz nie ma podstaw regulaminowych . A punkcie 2 pytasz jaka powinna byc decyzja regulaminowa ? Gratuluje logiki , chociaz nie . Laikowi takiemu jak Ty nie ma czego gratulowac .Jesli chcesz dyskutowac na tematy zwiazane z zuzlem , plecam przeczytac REGULAMIN PZM. Co do punktu 3 wybacz, ale sie nie odniose . Z pozdrowieniami hejter z LUBLINA :} P.S. Swoim pierwszym wpisem udowodniles co uzywasz zamias skarpetek :}}}

    simon68
    18 Jul 2020
     2:32pm

    R2R: Widze , ze mam doczynienia z wyjatkowo odpornym na wiedze { tematyka zuzlowa } przedstawicielem . W punkcie 1 popierasz mnie , ze rozliczenie za ten mecz nie ma podstaw regulaminowych . A punkcie 2 pytasz jaka powinna byc decyzja regulaminowa ? Gratuluje logiki , chociaz nie . Laikowi takiemu jak Ty nie ma czego gratulowac .Jesli chcesz dyskutowac na tematy zwiazane z zuzlem , plecam przeczytac REGULAMIN PZM. Co do punktu 3 wybacz, ale sie nie odniose . Z pozdrowieniami hejter z LUBLINA :} P.S. Swoim pierwszym wpisem udowodniles co uzywasz zamias skarpetek :}}}

    R2R
    18 Jul 2020
     3:40pm

    Dobra panie ważniak, ide pozbierać kapsle do butelek bo mam za daleko w pasie do Ciebie. Poziom bufonady Level 100% Nie kumam zawiłych żartów o skarpetkach, ani nigdzie nikogo nie popieram, a na żużel uwielbiam patrzeć, kiedy jeżdżą w prawo.
    Lublinowi życzę zasłużonego medalu, a ty nie zapomnij paragonu z kiosku za papier toaletowy, żeby było REGULAMINOWO!

    PS: nie jesteś hejter, tylko zwykły chłopiec musztardowy z internetu do kręcenia beczki.

    Addio stronzo!

    simon68
    18 Jul 2020
     4:23pm

    R2R: Pokrzyczales , poobrazales ,szkoda ze na koniec nie zaspiewales jakies kibolskiej przyspiewki :} Jednak sprobuje naprostowac troche Twoje nieuczesane mysli . Prezes Swiacik tak jak wszyscy rzetelnie prowadzacy klub wlodarze potrzebuja i paragonow za papier toaletowy i faktur za zdobyte punkty .Mecz z Gorzowem decyzja KOL* uznano jako nieodbyty i zawodnicy nie maja prawnych podstaw do wystawienia faktur za ten mecz . Prezes Swiacik jako dobry i uczciwy pracodawca nie chcac krzywdzic zawodnikow bedzie musial znalezc poza regulaminem sposub wynagrodzenia dla nich . Jesli KOL* podja by decyzje zgodna z regulaminem &416 i uznal walkower dla Wlokniarza Prezes nie mial by takich problemow . Mam nadzieje , ze wyrazilem sie jasno i ogarniesz to bez zbednych pytan . Bardzo zachecam nie tylko Ciebie , aby czytac regulamin i stosowac go . Jeszcze raz :z powazaniem hejter z LUBLINA :} *Komisja Orzekajaca Ligi

      JacekUL
      18 Jul 2020
       6:50pm

      A jeżeli Pan Świacik poprosi swoich zuzlowców o wystawienie faktury za ten mecz na jego firmę, to który punkt regulaminu złamie?

        simon68
        18 Jul 2020
         7:06pm

        Jeden Rysiek jezdzil za 151zl za punkt drugi Karol to nawet za 1zl . Za ten mecz Przeor moze darowizne przekazac zawodnikom :}}}} Tak chcesz , zeby to wygladalo ? Kombinacje , walki , zielone stoliki czy zgodnie z prawem i regulaminem ? Jakiego chcesz speedway-a?

          JacekUL
          18 Jul 2020
           8:17pm

          A co jest niezgodne z prawem i regulaminem? Co niby jest ustalane przy zielonym stoliku? To są wewnętrzne rozliczenia między dwoma firmami i Tobie nic do tego jak to sobie rozliczą.

            simon68
            18 Jul 2020
             9:04pm

            Przerazony jestem wiedza kibicow :}} Szkoda czasu na tlumaczenia co to jest regulamin :}

              Onufry
              18 Jul 2020
               10:40pm

              Człowieku, jak wiesz o jakichś regulaminowych kruczkach, to powiedz otwarcie o co chodzi!!! Bo narazie tylko szczujesz wszystkich, że nie znają regulaminu. Nie budzisz tutaj sympatii…
              Piszesz, że „KOL przez swoją nieregulaminową decyzję, ZMUSZA Świącika do rozliczenia dię nieregulaminowo”. Czy naprawdę „zmusza”? Mecz nie jest zaliczony, jest uznany za niebyły. Jakieś urojone przez Ciebie rozliczenie, to moze być tylko jakis gest zadośćuczynienia Pana Świącika wobec jego drużyny i zapewne do jakiejś LEGALNEJ formy takiego gestu dojdzie, ale Ty się o kulisach nie dowiesz, bo to zazwyczaj sprawy wewnątrzklubowe o których charakterze media się nie dowiadują, co zresztą Pan Świącik otwarcie mówi. Wręcz nic Ci do tego!!! A jeśli widzisz nieścisłości, to zgłoś je do właściwego Urzędu Skarbowego, lub innego organu weryfikującego legalność/regulaminowość/zasadność zamiarów Prezesa Świącika . Ty wierzysz, że zawodnicy jeżdżą za regulaminowe stawki i ani grosza więcej bo regulamin zabrania? Określanie kogoś takiego jak Świącik deklarujący, że po przerwanym i niezaliczonym meczu, „zrobi tak, żeby wszyscy byli zadowoleni” mianem nie regulaminowego i nie legalnego, to ja nie wiem…chyba trzeba mieć mentalność zabetonowanego komornika.

                simon68
                18 Jul 2020
                 11:37pm

                Dobrze bede tlumaczyl jak dzieciom :1 Prezes Swiacik wcale nie musi nikomu placic za mecz z Gorzowem , nie ma podstaw regulaminowych .2 Zawodnicy przejechal 10 biegow w regulaminowym meczu z Gorzowem . 3KOL zadecydowal , ze meczu z Gorzowem nie bylo , decyzja nie ma podstaw regulaminowych . 4 Po decyzji KOL zawodnicy obu druzyn nie maja podstaw regulaminowych aby wystawiwc faktury za ten mecz .5 Gdyby KOL podja decyzje zgodna z regulaminem p. Swiacik nie musial by sie wykazywac dobra wola i wynagrodzic poza regulaminem zwodnikow za ten mecz . 6 Nie interesuje mnie za jakie stawki jezdza zawodnicy . 7 Przestrzeganie regulaminu to podstawa funkcjonowania ligi zuzlowej 8. Nie winie Prezaesa Swiacika , ze dba o swoich zawodnikow .9 Cala odpowiedzialnosci za zaistniala sytuacjie ponosi KOL. 10 Nie ma zamiaru niko szczuc i nie zalezy mi na sympati kogokolwiek . 11. Moim zdaniem p. Swiacki powinie sie odwolac od decyzji KOL powolujac sie na regulamin &416 .

                  Lesznofan
                  19 Jul 2020
                   11:33pm

                  Nic nie musisz tłumaczyć, lepiej sam zrozum, że to są rozliczenia między zainteresowanymi firmami.

    simon68
    20 Jul 2020
     9:20am

    @Lesznofan: No to jeszcze raz { ostatni } REGULAMIN – tak , pieniadze -NIEINTERESUJA MNIE !!!

Skomentuj