Trwa 7. sezon Ultraligi, czyli największego w Polsce turnieju esportowego w grę League of Legends (LoL). Jak na każdy duży turniej przystało, oprócz fanów przyciąga on także firmy, które chcą umocnić swój wizerunek w oczach bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów. Na taki krok po raz kolejny zdecydowała się marka Logitech G, producent akcesoriów dla graczy. Firma oprócz działań promocyjnych w ramach rozgrywek krajowych zdecydowała się również na sponsoring polskich transmisji z europejskiego turnieju League of Legends European Championship (LEC). Działania realizowane są we współpracy z firmą FRENZY, która jest odpowiedzialna za produkcję Ultraligi oraz polską transmisję LEC.
Logitech G od lat wspiera graczy i profesjonalnych esportowców, w osiąganiu najlepszych wyników za sprawą najwyższej klasy akcesoriów takich jak klawiatury, myszki i słuchawki. O zaangażowaniu firmy w świat League of Legends, świadczy m.in. kolekcjonerski zestaw urządzeń peryferyjnych stworzony we współpracy z graczami i producentem gry LoL, firmą Riot Games. Na co dzień firma sponsoruje ponad 20 zespołów profesjonalnie grających w League of Legends i obecna jest na wielu międzynarodowych imprezach i turniejach poświęconych tej grze.
Umowa z firmą FRENZY została zawarta na cały rok 2022 i obejmie 7. i 8. sezon Ultraligi oraz dwa sezony League of Legends European Championship (LEC 2022 Spring Split i LEC 2022 Summer Split). W ramach współpracy Logitech G planuje szereg atrakcji i niestandardowych aktywacji dla widzów esportowych zmagań oraz dla najlepszych zawodników. Szczegóły na temat podejmowanych działań będą ujawniane stopniowo, tak aby nie psuć niespodzianki.
– Obecność Marki Logitech G przy tak ważnych wydarzeniach, jak Ultraliga i League of Legends European Championship to dla nas ważny impuls do dalszego rozwoju sceny League of Legends w Polsce. Jestem przekonany, że ta współpraca wniesie wiele dobrego zarówno dla naszych firm, ale przede wszystkim dla społeczności League of Legends, która każdego dnia pokazuje swoje zaangażowanie poprzez udział w rozgrywkach i aktywne kibicowanie swoim ulubionym drużynom – powiedział Hubert Habas, Dyrektor Sprzedaży FRENZY.
Transmisje z 7. sezonu Ultraligi można oglądać od 16:40 w każde wtorki i środy, a LEC w piątki od 16:45 i soboty od 17:45 w telewizji Polsat Games oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.
Żużel. Co ze zdrowiem Buczkowskiego? Bajerski mówi o gotowości na Orła
Żużel. Pawlicki nie jest zadowolony po GKM-ie. „Mogliśmy wygrać wyżej”
Żużel. Zszedł na najniższy szczebel i to się opłaciło. Chciałby wrócić do Gdańska jako lider
Żużel. Niskie temperatury dały się we znaki żużlowcom. „Na szczęście miałem farelkę, którą wstawiłem sobie do boksu”
Żużel. Przed meczem zorganizowano mu helikopter. Zawody odjechał bez zdobyczy punktowej
Żużel. Odjechał dwa spotkania w jeden dzień. Teraz czeka go intensywny weekend