Liczba tygodnia

Kliknij→

Tyle punktów zdobyła reprezentacja Polski podczas DME na torze w Poznaniu

LICZBA TYGODNIA LOTTO

Tyle punktów zdobyła reprezentacja Polski podczas DME na torze w Poznaniu
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Trwa 7. sezon Ultraligi, czyli największego w Polsce turnieju esportowego w grę League of Legends (LoL). Jak na każdy duży turniej przystało, oprócz fanów przyciąga on także firmy, które chcą umocnić swój wizerunek w oczach bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów. Na taki krok po raz kolejny zdecydowała się marka Logitech G, producent akcesoriów dla graczy. Firma oprócz działań promocyjnych w ramach rozgrywek krajowych zdecydowała się również na sponsoring polskich transmisji z europejskiego turnieju League of Legends European Championship (LEC). Działania realizowane są we współpracy z firmą FRENZY, która jest odpowiedzialna za produkcję Ultraligi oraz polską transmisję LEC. 

Logitech G od lat wspiera graczy i profesjonalnych esportowców, w osiąganiu najlepszych wyników za sprawą najwyższej klasy akcesoriów takich jak klawiatury, myszki i słuchawki. O zaangażowaniu firmy w świat League of Legends, świadczy m.in. kolekcjonerski zestaw urządzeń peryferyjnych stworzony we współpracy z graczami i producentem gry LoL, firmą Riot Games. Na co dzień firma sponsoruje ponad 20 zespołów profesjonalnie grających w League of Legends i obecna jest na wielu międzynarodowych imprezach i turniejach poświęconych tej grze. 

Umowa z firmą FRENZY została zawarta na cały rok 2022 i obejmie 7. i 8. sezon Ultraligi oraz dwa sezony League of Legends European Championship (LEC 2022 Spring Split i LEC 2022 Summer Split). W ramach współpracy Logitech G planuje szereg atrakcji i niestandardowych aktywacji dla widzów esportowych zmagań oraz dla najlepszych zawodników. Szczegóły na temat podejmowanych działań będą ujawniane stopniowo, tak aby nie psuć niespodzianki. 

– Obecność Marki Logitech G przy tak ważnych wydarzeniach, jak Ultraliga i League of Legends European Championship to dla nas ważny impuls do dalszego rozwoju sceny League of Legends w Polsce. Jestem przekonany, że ta współpraca wniesie wiele dobrego zarówno dla naszych firm, ale przede wszystkim dla społeczności League of Legends, która każdego dnia pokazuje swoje zaangażowanie poprzez udział w rozgrywkach i aktywne kibicowanie swoim ulubionym drużynom – powiedział Hubert Habas, Dyrektor Sprzedaży FRENZY. 

Transmisje z 7. sezonu Ultraligi można oglądać od 16:40 w każde wtorki i środy, a LEC w piątki od 16:45 i soboty od 17:45 w telewizji Polsat Games oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.