Bartosz Smektała kolekcja
lotto partner główny serwisu
betard
czw. Sty 23, 2020
wlodzimierz-luczak-wykonczenia-wnetrz
Polcopper

FOT. JAROSŁAW PABIJAN.

Kolejne nowinki Woffindena. Dba o włókna mięśniowie, ale też… węglowe

Tai Woffinden na brak motywacji narzekać nie może. W swoich publicznych wypowiedziach nie ukrywa, że kolejnym jego celem jest obrona tytułu mistrza świata i wszystkie działania są temu podporządkowane.

Tydzień temu Anglik testował na torze Stadionu Olimpijskiego silniki przygotowane przez szwajcarskiego tunera, Marcela Gerharda. Okazuje się jednak, że to koniec nowatorskich poszukiwań. Zespół Taia zamierza w sezonie 2019 dysponować jak najlżejszymi motocyklami. Dopuszczalna waga minimalna motocykla, przypominamy, wynosi 77 kg. Kulisy działań teamu Anglika przybliżył jego reprezentacyjny kolega – Richie Worall, który podpatrywał mistrza podczas obozu kadry Wielkiej Brytanii.

– Zespół Taia robi chyba dosłownie wszystko, by być doskonale przygotowanym sprzętowo do sezonu. Wiem, że jego motocykle będą posiadały dużo części wykonanych z włókna węglowego – oczywiście tylko po to, aby stać się jak najlżejszymi. Waga motocykla nie może, oczywiście, zejść poniżej określonej regulaminem, ale te części faktycznie są wkładane w różne miejsca i testowane na torze przez Taia. Z pewnością wybierze on najdogodniejsze miejsca w motocyklu dla części z włókna węglowego – mówi Richie Worall.

ŁM