Stadion Lejonen Gislaved. fot. Fb Lejonen Speedway
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Obecna sytuacja spowodowana przez pandemię koronawirusa sprawiła, że działacze wszystkich klubów żużlowych muszą myśleć, w jaki sposób mogą przetrwać zbliżający się kryzys. Po decyzji rządu o konieczności zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej, wiele polskich ekip rozpoczęło sprzedaż maseczek ochronnych. Na nieco inny pomysł wpadli przedstawiciele szwedzkiego Lejonen Gislaved, którzy postanowili wypełnić swój stadion wirtualnie.

Inicjatywa klubu z południa Szwecji polega na sprzedawaniu wirtualnych biletów na mecz Lwów z koronawirusem. Sympatycy Lejonen Gislaved mają do wyboru kilka pakietów wejściówek. Najtańszy dotyczy oczywiście jednego biletu, którego cena wynosi 50 koron (20 złotych). Największy i najdroższy pakiet 25 biletów to natomiast koszt 1000 koron (416 złotych).

By zachęcić kibiców do wsparcia, działacze zdecydowali, że po każdej setce sprzedanych wirtualnych biletów będą losowali dwie realne wejściówki na mecz ligowy Lejonen w sezonie 2020. Jeśli natomiast kibice zakupią 1000 biletów, to dwóch szczęśliwców zostanie nagrodzonych karnetem na rozgrywki w 2021 roku.

– Koronawirus wpływa na wiele spraw, także na działanie klubów żużlowych. Potrzebujemy wsparcia od naszych kibiców i sponsorów w tym trudnym czasie. Udostępnij i pomóż nam, jeśli możesz. Razem możemy coś zmienić – poinformowano na profilach klubu w mediach społecznościowych.

Lejonen Gislaved o aktualnej liczbie sprzedanych wirtualnych biletów będzie informować w każdy poniedziałek.

BARTOSZ RABENDA