Profesjonalnie do tematu sportowej aktywności podchodzi Anders Thomsen. Dla swoich sponsorów oraz partnerów organizuje specjalne „spotkania na szczycie”, na których omawiane są najważniejsze kwestie dotyczące kariery i strategii marketingowej żużlowca. Trzeba przyznać, podejście godne prezesa dużej korporacji. Wczoraj odbyło się pierwsze z cyklu ośmiu tego typu spotkań w sezonie.
– W ciągu roku odbywa się osiem takich spotkań „Anders Thomsen Racing business network”. Na początku roku robimy tak zwane kick off, czyli prezentację strategii marketingowej Andersa. Opowiadamy sobie wówczas o założonych celach, ale także podsumowujemy miniony sezon. Na tej podstawie klarują się oczekiwania względem kolejnego sezonu – mówi nam Sandra Salman, menedżerka Duńczyka.
– Przyjęło się, że trzy spotkania odbywają się zawsze poza torem, a pięć spotkań w sektorze VIP na stadionie. Dodatkowo w lipcu organizujemy grilla w prywatnym warsztacie Andersa, jako swego rodzaju odskocznię od obowiązków. Cykl kończymy w listopadzie na ostatnim spotkaniu podsumowującym cały sezon pod względem zarówno wyników jak i realizowanej w tym czasie strategii marketingowej. I tutaj koło się zapętla. Pomysł z tego typu spotkaniami, na których obecne są najważniejsze osoby z teamu sprawdza się, a to jest najważniejsze – dodaje Sandra Salman.
Żużel. Legenda dziennikarstwa w dużej rozmowie. Napisał biografie Woffindena i Maugera, bywał w domu Hendrixa (WYWIAD)
Żużel. Drugi sezon serialu o żużlu już dostępny! Na kibiców czeka pięć odcinków pełnych emocji
Żużel. Przedsezonowe derby w najmocniejszym wydaniu! Apator i GKM pojadą w pełnych składach
Żużel. Dobry występ utalentowanego Ukraińca. Unia zwycięża sparing ze Spartą
Żużel. Wyjaśniła się przyszłość Unii! Trener mówi o składzie
Żużel. Złe wieści dla Byków przed startem ligi! Lider z urazem!