Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Profesjonalnie do tematu sportowej aktywności podchodzi Anders Thomsen. Dla swoich sponsorów oraz partnerów organizuje specjalne „spotkania na szczycie”, na których omawiane są najważniejsze kwestie dotyczące kariery i strategii marketingowej żużlowca. Trzeba przyznać, podejście godne prezesa dużej korporacji. Wczoraj odbyło się pierwsze z cyklu ośmiu tego typu spotkań w sezonie.

– W ciągu roku odbywa się osiem takich spotkań „Anders Thomsen Racing business network”. Na początku roku robimy tak zwane kick off, czyli prezentację strategii marketingowej Andersa. Opowiadamy sobie wówczas o założonych celach, ale także podsumowujemy miniony sezon. Na tej podstawie klarują się oczekiwania względem kolejnego sezonu – mówi nam Sandra Salman, menedżerka Duńczyka.

– Przyjęło się, że trzy spotkania odbywają się zawsze poza torem, a pięć spotkań w sektorze VIP na stadionie. Dodatkowo w lipcu organizujemy grilla w prywatnym warsztacie Andersa, jako swego rodzaju odskocznię od obowiązków. Cykl kończymy w listopadzie na ostatnim spotkaniu podsumowującym cały sezon pod względem zarówno wyników jak i realizowanej w tym czasie strategii marketingowej. I tutaj koło się zapętla. Pomysł z tego typu spotkaniami, na których obecne są najważniejsze osoby z teamu sprawdza się, a to jest najważniejsze – dodaje Sandra Salman.